بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43115
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 مرداد 96 5:57 ب.ظ

کمک دو میلیارد ریالی کمیته امداد گناوه در حوزه فرهنگی به مددجویان تحت پوشش

ثلاث- مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه: در سال گذشته مبلغ ۲میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال در جهت ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

 

به گزارش” ثلاث”  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ مراد شمس الدینی مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه با اعلام این خبر افزود: خدمات ارائه شده در بخش دانش آموزی شامل هزینه های ثبت نام، تقویت بنیه تحصیلی، هزینه های خوابگاه و… ، در بخش دانشجویی پرداخت شهریه و برای دانشجویان روزانه و طلاب علوم دینی پرداخت کمک هزینه تحصیلی می باشد.

شمس الدینی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۵۲۵ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و تعداد ۶۶ دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف و نیز ۲ طلبه  تحت حمایت این نهاد بوده اند که از خدمات فرهنگی کمیته امداد شهرستان گناوه  بهره مند می شوند.

 وی بیان داشت: هرسال تعدادی از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می شوند و از برنامه های معنوی و عنایات خاصه ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برخوردار می گردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه اضافه کرد : امروز همانطور که مقام معظم رهبری تأکید دارند باید کار فرهنگی شود و لازمه این امر وجود عناصر فرهنگی است؛ این نهاد برحسب تاکید رهبر معظم انقلاب در سال ۹۶ نیز در حوزه فرهنگی در چهار ماهه نخست مبلغ ۳۷۸میلیون و ۶۰۳ هزار ریال هزینه نموده است.

شمس الدینی خاطر نشان کرد: این رویکرد موجب گشته است تا این نهاد مقدس در کنار خدمات اشتغال زایی، درمان، ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد خانواده با رویکرد فرهنگی به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن