بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44847
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 آبان 96 7:05 ب.ظ

پرداخت بیش ازپنج میلیارد ریال وام کارگشایی به ۱۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت در گناوه

ثلاث- رئیس کمیته امداد گناوه از پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان از ابتدای سال جاری تا کنون گزارشی ارائه کرد.

به گزارش ثلاث نقل از سایت خبری کمیته امداد گناوه؛ مراد شمس الدینی، رئیس کمیته امداد گناوه  با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، یکی از خدمات این نهاد به خانواده های تحت حمایت پرداخت  وام کار گشایی به منظور رفع مشکلات مددجویان است.

 

وی افزود: ۱۲۸فقره وام کارگشایی  به ارزش ۵ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال  از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گناوه  پرداخت شد.

 

وی،محور فعالیت های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت راشامل اعطای وام اشتغال،کمک به امر ازدواج و تامین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی،تامین مسکن  نیازمندان، فرهنگی و آموزش، تامین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان  برشمرد. 

 

رئیس کمیته امداد گناوه  هدف از ایجاد صندوق  امداد ولایت را اعطاء وام های بدون بهره به اقشار آسیبب پذیر و نیازمند دانست و افزود: گسترش فرهنگ قرض الحسنه ،فراهم کردن زمینه  مشارکت  خیّران ونیکوکاران  و کمک های مردمی و تسهیل در پرداخت وام به مددجویان  از دیگر اهداف ایجاد این صندوق بوده است.

 

رئیس کمیته امداد گناوه  به همراهی و مشارکت خیران  با کمیته امداد اشاره کردو گفت: با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنان در صندوق امداد ولایت  می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنان اقدامات مطلوبی انجام داد.

 

شمس الدینی : با اشاره به اینکه ۲هزار و ۵۷۴ خانوار در گناوه  تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت:مردم خیّر شهرستان می توانند با سپره گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه توانمند سازی محرومان را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن