بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17489
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 تیر 94 8:31 ب.ظ

چند خبر از کمیته امداد امام خمینی کنگان

حمایت مالی پرسنل منطقه چهارم ندسا از ۶۹ نفر از ایتام کنگانی/ اجرای طرح مفتاح الجنه با شرکت مسئولین در کنگان/ اطعام ۱۰۰ یتیم توسط یک خیر

ثلاث- مدیرکمیته امدادامام خمینی شهرستان کنگان از اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولین ادارات در شهرستان کنگان خبرداد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان کنگان، مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولین ادارات در شهرستان کنگان خبرداد.

عبدالحسین رهبر اظهار داشت: در ماه رمضان با اجرای طرح مفتاح الجنه (همنشینی با فقرا ) مسئولین محلی از خانواده های تحت پوشش دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مددجویان قرارمی گیرند. در این بازدیدها تلاش می شود مددجویان رفع شود.

رهبر افزود: در راستای اجرای این طرح معنوی از طریق هماهنگی با فرمانداری شهرستان با کلیه مسئولین ادارات جهت سرکشی از فقرا و نیازمندان برنامه ریزی شده و هرشب ۲ مسئول در این طرح شرکت می کنند و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه می یابد.

وی یادآور شد: در این دیدارها کمک هایی بصورت نقدی و جنسی به این خانواده ها اهدا می شود.

DSC07683

**

استقبال پرسنل منطقه چهارم ندسا در طرح اکرام ایتام

ثلاث- مدیرکمیته امدادامام خمینی شهرستان کنگان از شرکت گسترده پرسنل خیر ونیکوکار منطقه چهارم ندسا در طرح اکرام ایتام خبرداد.

عبدالحسین رهبراظهارنمود: بمناسبت هفته اکرام جمع کثیری از پرسنل منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت مالی خود را از کودکان بی سرپرست بمدت یکسال اعلام داشتند.

رهبر افزود: طرح اکرام همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی آغاز و تا روز ۲۱ ماه مبارک رمضان همزمان با شهادت مولای متقیان علی (ع) ادامه خواهد داشت.

وی اظهارداشت: این طرح با همکاری فرماندهی منطقه چهارم ندسا وکمیته امدادامام خمینی شهرستان کنگان با استقرار پایگاه در محل نمازخانه ان منطقه که با مراسم روحبخش انس با قران همراه بود با استقبال نسبتا خوبی برگزارشد و تعداد ۴۵ نفر از پرسنل ان نیرو ۶۹ نفر از ایتام تحت پوشش این نهاد را مورد حمایت قراردادند.

در این مراسم معنوی فرمانده منطقه چهارم ندسا گفت: پرسنل نیروی دریایی سپاه همانطور که در گذشته و همیشه و در همه حال در خط اول مقدم جهاد بوده اند در کار خیر و رسیدگی به نیازمندان نیز باید پیشگام باشند.

سردار بادین ضمن تشکر از کمیته امداد امام خمینی ره کنگان که زمینه این عمل خیر را فراهم نموده اند، امادگی مجموعه خود را در کمک به ایتام و همکاری با کمیته امداد حضرت امام خمینی مثل گذشته اعلام داشت.

مدیرکمیته امدادامام خمینی شهرستان کنگان در پایان یادآور شد: نیروی دریایی منطقه چهارم ندسای عسلویه از جمله سازمان هایی است که هر ساله اقدام به این عمل خدا پسندانه می کنند و همیشه در اجرای طرحهای امداد جهت رسیدگی به مشکلات محرومین پیشگام بوده است.

DSC07785

**

توزیع ۱۰۰ سبد غذایی و سفره افطاری جهت ۱۰۰ یتیم توسط یک خیر در کنگان

ثلاث- مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان از توزیع ۱۰۰ سبد غذایی و سفره افطاری برای ۱۰۰ یتیم این شهرستان خبرداد

عبدالحسین رهبر اظهار داشت: به منظور ترویج و زنده نگه داشتن سنت های حسنه اسلامی در حمایت از نیازمندان و اقشار اسیب پذیر با ارائه طرح های ویژه در ماه مبارک رمضان بستر لازم برای مشارکت عموم مردم فراهم شده است.

رهبر خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان با دریافت کمکهای خیران به صورت وجه نقد یا غذای گرم و تامین سبد غذایی به خانواده های بی سرپرست و نیازمندی که توان تامین معیشت خود را ندارند رسیدگی می شود.

وی افزود: در راستای این برنامه ها یک خیر نیک اندیش که یکی از پزشکان ساکن کنگان می باشد سفره افطاری را در یکی از رستورانهای شهرستان به تعداد ۱۰۰ یتیم را فراهم و به همه انها بعد از صرف افطاری ۱۰۰ سبد غذایی نیز اهدا کرد.

مدیر کمیته امداد یاداور شد: سبدهای غذایی اهدایی شامل برنج حبوبات ،مرغ و… بوده و ارزش انها جمعا ۹۰ میلیون ریال است.

سبد غذا

 **

ما امده ایم که با همدلی وهمسویی و همگرایی به جامعه ایی خدمت کنیم که مستحق خدمت هستند

ثلاث- ظهر دیروز دکتر موسی احمدی نماینده مردم دیر ،کنگان ،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با پرسنل کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان دیدار کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان در این دیدار اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید کمیته امداد که توانمند سازی خانواده هاست، این مهم را سر لوحه کار خود قرار داده تا خدمات بهتر و رسیدگی مطلوب تری به مددجویان داشته باشیم.

عبدالحسین رهبر در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیتهای امداد خواستار پیگیری و همکاری در چند موضوع کاری از دکتر احمدی از جمله کمک به ایتام در ماه مبارک رمضان کمک در احداث ساختمان کانون دائم، پیگیری اقساط معوقه وام بهسازی مددجویان و کمک در ساخت ساختمان اداری این نهاد شد.

نماینده مردم اظهار داشت: کمیته امداد به جامعه ای رسیدگی میکند که مورد تکریم خداوند است و شما امدادگران کار بسیار بزرگی انجام میدهید و قدر انرا بدانید.

دکتر موسی احمدی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای کمیته امداد گفت: ما امده ایم که با همدلی و همسویی و همگرایی به جامعه ایی خدمت کنیم که مستحق خدمت هستند.

دکتر احمدی بیان داشت: زندگی ما جز خسران و زیان و ضرر نیست ولی می شود با انجام کار خیر و قدم گذارپشتن در راه راست و در مسیر حق، این چند روز زندگی را سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان حدیث و روایتی در مورد فضیلت ماه مبارک رمضان و کمک به ایتام و مستمندان در این ماه گفت: اگر برای رضای خدا قدمی برداریم و دل درمانده ای را شاد کنیم این برای ما باقی می ماند و خداوند ما را نجات می دهد

 

DSC07805

 

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. همشهری جمی says:

    خداوند روح حضرت امام وخادمین فقرا را غریق دریای رحمت خویش فرماید کار ارزنده ایست

  2. خداوند به همه دست اندرکاران توفیق عنایت بفرمایید
    به خصوص جناب آقای رهبر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان
    که واقعا زحمات زیادی می کشند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن