بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64275
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اسفند 99 1:44 ب.ظ

موافقت بانک‌های استان برای ساده‌سازی ضمانت‌های وام مددجویان کمیته امداد

ثلاث-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از موافقت بانک‌های استان بوشهر برای ساده‌سازی ضمانت‌های وام مددجویان کمیته امداد این استان خبر داد.

موافقت بانک‌های استان برای ساده‌سازی ضمانت‌های وام مددجویان کمیته امداد

به گزارش ثلاث به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست با استاندار و رؤسای امور شعب بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تسریع در روند دریافت تسهیلات مسکن مددجویی از بانک‌های استان با ساده‌سازی ضمانت‌های موردنیاز بانکی موافقت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر بیان کرد: با ایجاد سازوکارها و هماهنگی بین کمیته امداد و بانک‌های عامل، موضوع اخذ ضمانت از مددجویان برای دریافت تسهیلات بانکی ایجاد اشتغال و ساخت مسکن، روان‌سازی شده و انتظار می‌رود که در سال آینده شاهد شتاب بیشتری برای پرداخت تسهیلات بانکی باشیم.

وی عنوان کرد: نقش بانک‌های استان بوشهر برای ارائه تسهیلات در زمینه‌های مختلف و به‌خصوص موضوع اشتغال مددجویان قابل‌تقدیر است که این شرایط سبب شده کمیته امداد استان بوشهر در طی پنج سال گذشته در ردیف سه استان برتر کشور در بخش ارائه تسهیلات اشتغال قرار گیرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: بنا به گفته مدیران بانکی استان بوشهر، مددجویان کمیته امداد این استان از جمله خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانکی هستند که اقساط تسهیلات خرد اشتغال خود را به‌موقع و با کمترین زمان ممکن پرداخت می‌کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: امسال موفق به اجرای پنج هزار و ۴۵۷ طرح اشتغال‌زایی با ایجاد اشتغال برای هفت هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر شده‌ایم که برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن