بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20067
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 شهریور 94 8:21 ب.ظ

به مناسبت هفته دولت

استاندار بوشهر سه پروژه عمرانی و ورزشی را در کنگان افتتاح کرد

استاندار بوشهر روز شنبه همزمان با ششمین روز هفته دولت سه پروژه عمرانی و ورزشی را در شهرستان کنگان افتتاح کرد.

 

استاندار و نماینده موسی احمدی

به گزارش ثلاث، در آیین افتتاح این طرح های عمرانی اعلام شد که در مجموع افزون بر ۴۴ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل آنها هزینه شده است.
دبستان ۶ کلاسه امام خامنه ای با زیربنای یکهزارو ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ساخته شده و سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای پرک با زیربنای یکهزارو ۴۱متر مربع نیز با ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
گاز رسانی به روستای پرک از توابع کنگان نیز با اجرای ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع گاز و یک دستگاه تقلیل فشار گاز ۱۶ میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال هینه داشته است.
با گازرسانی به روستای پرک ۷۰۰ خانوار از گاز خانگی برخوردار شدند.
استاندار بوشهر همچنین با حضور در محل احداث مجموعه بزرگ گردشگری مرجان شهرداری کنگان از محل اجرای پروژه بازدید و اظهار امیدواری کرد با بررسی بیشتر ابعاد این پروژه از این طرح حمایت کند.
وی همچنین با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید کرد.
استاندار بوشهر، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار کنگان و اعضا شورای اداری با حضور در کنار قبور شهدای گمنام به ساحت مقدس شهیدان ادای احترام کردند.// ابوذر حسین پور

 

کنگان سومین شهرستان پرجمعیت استان بوشهر است. این شهرستان میزبان ۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی است؛ همچنین فاز ۱۲ به عنوان بزرگ ترین فاز منطقه ویژه پارس در این شهرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن