بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7985
تعداد نظرات:۲۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 آذر 93 7:26 ق.ظ

عبدالله حسینی کنگانی:

اتمام ۲۰ پروژه مهم عمران شهری در کنگان تا پایان سال مالی

ثلاث – شهردار بندر کنگان گفت: برای اجرای پروژه های عمران شهری این بندر در نیمه دوم سال جاری ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر سال ۹۰ مقام معظم رهبری به این شهرستان، استانی و داخلی اختصاص یافته است.

ثلاث- شهردار کنگان : ۱۵۰میلیاردریال اعتبار برای اجرای عمران شهری کنگان اختصاص یافت.

عبداله حسینی کنگانی افزود: با این میزان اعتبار عملیات اجرایی ۲۰ پروژه مهم عمرانی از نیمه دوم امسال در این شهر آغاز شده است و پیش بینی می شود بیشتر پروژه ها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی فاز ششم ساحل سازی، احداث پلاژ بانوان، ساماندهی و اصلاح بلوار امام (ره)، زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان ها، احداث و تکمیل بلوارها، اصلاح و بازسازی میدان شهید بهشتی، ادامه موزاییک پیاده روها، احداث چندین خیابان وگذر، تکمیل ساختمان شماره ۲ آتش نشانی و پارک خلیج فارس، احداث امکانات جانبی زمین بازی های ساحلی، توسعه فضای سبز، احداث گذرهای رودخانه علیان، اصلاح و بازسازی پارکها، ساماندهی بازار قدیم ماهی فروشی و بهبود و توسعه مبلمان شهری را از مهمترین این پروژه ها عنوان کرد.

حسینی کنگانی اضافه کرد: با توجه به به رشد شتابان جمعیت شهری به دلیل حضور صنعت در منطقه بخشی مهم از توان و امکانات شهرداری برای خدمات دهی به کمپ های مسکونی شرکت های مستقر درشهر کنگان صرف شده است، درحالی که شرکت ها هیچ کمکی به حوزه عمران شهری نکرده اند.

وی گفت: هم اکنون امکانات شهرداری نسبت به جمعیت آن همخوانی ندارد و کمیت و کیفیت بخشی خدمات شهری نیازمند همراهی و حمایت بیشتر با شهرداری بویژه از سوی شرکت هایی است که بدون پرداخت هزینه ای از امکانات شهری استفاده می کنند.

شهرستان کنگان با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر واقع است و ۶۰ درصد از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در این شهرستان در دست اجراست.

ابوذر حسین پور

نظرات

  1. دینا says:

    تشکر جناب شهردار…..‌اما چرا یه سری جاهارو چند بار آسفالت میکنین؛؛؛؛و ی سری جاها تا الان خاکیه؟؟؟؟؟؟ جدا چه کسی بایستی پاسخگوی سوالات ما باشد ؟/؟؟؟؟؟؟شما یا ثلاث ؟!

  2. محمدجواد انگشتان says:

    خیلی جالب است! این حجم از عملیات در مدت ۴ماه قابل اجراست آقای شهردار؟ خیلی از حرف‌ها هم کلی‌گویی است مثل: زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابانها، احداث و تکمیل بلوارها، ادامه موزاییک پیاده روها، احداث چندین خیابان وگذر، احداث امکانات جانبی زمین بازی های ساحلی، توسعه فضای سبز اصلاح و بازسازی پارکها، ساماندهی بازار قدیم ماهی فروشی و بهبود و توسعه مبلمان شهری. بعد از اتمام سال هم کسی تغییری نمی بیند. باز همین موارد را ذکر خواهند کرد. یا به مصاحبه سال قبل شهردار کنگان با رسانه‌ها هم مراجعه شود باز همین موارد گفته شده! به امید روزهای خوب

  3. بی نام says:

    باسلام به ثلاث ممنونم که خبرهای به روز و خوب در اینجا به اشتراک میزارید.لازم به ذکر است که پارک های تازه احداث ساحلی که از چهار سال پیش تا الان ساخت شدن اکثر بودجه از شرکت های حومه کنگان گرفته شد.و شهرداری کارهای اجرایی به عهده داشت پس جناب شهردار بودجه شهرداری برای عمران و بازسازی این شهر چه شد؟کنگان با این جمعیت عجیب که تحت هیچ شرایطی گنجایشش را ندارد چرا پنجشنبه بازارش باید در خیابان برگزار بشه؟ چرا کنگان شهر بازی ندارد؟ فقط کنار ساحل رو سنگ فرش کردن که هنر نیست.مردم چشمشون بازه شهردار جان ولی حرفشون خریدار نداره.یاعلی

  4. فرهاد says:

    جناب شهردار چرا دیگه از بلوار امام حسین صحبتی نیست. مگه نه همین بلوار بود که با تبلیغات زیاد و سر و صدای رسانه ای حرف اول محافل بود،!؟

  5. وبگرد says:

    قسمتهایی از محله حسین آباد برای چندمین بار روکش آسفالت شده اما متاسفانه خیلی از محله ها هنوز از توی شل و لجن رفت و آمد میکنن.جناب آقای شهردار:شما اصلا خبر داری که انتهای شهرک پریشانی پارک محله وجود داره؟؟؟چرا شهرداری کوچکترین کاری برای احداث این پارک انجام نمیده و بصورت یک زمین بلااستفاده رها شده؟

  6. ناشناس says:

    ممنون از شهردار بومی شهرمون آقای کنگانی و تشکر از مجموعه شورا.
    انشالله تمامی پروژه ها اجرایی شده و به بهره برداری برسه . با اینکه مجموعه پارس جنوبی هیچ حمایتی از شهرداری نمی کنه ولی واقعاً حفظ و نگهداری شهری که یکباره از ۲۰ هزار نفر به ۱۲۰ هزار نفر جهش پیدا کنه کار بسیار سختی است .
    کمبودهایی هم هست که باید کمک بشه و بخشی از اون نیز به فرهنگ ما برمیگرده
    مردم ما خودشون خیلی دنبال این جور مسائل نیستن که پیگیری داشته باشن
    خدا قوت شهردار خستگی ناپذیر.

  7. بینام says:

    شهردار محترم سلام علیکم.
    لازم به ذکر است که کنگان با این همه اعتبار و از طرفی شهر هومه فازهای پارس جنوبی کار اندکی برای رفاه همشهریان عزیز در اون صورت گرفته.ابتدای اون پارک است که پارکهای کنگان رو در شهرهای بالا بهش میگن بوستان و نه پارک.نبود شهر بازی در این شهر هم یکی از گزینه های مورد نیاز مردم این شهر است.این همه وساءل بازی وچرخ و فلک توی پارک قبل دروازه قرآن گزاشته شده که متاسفانه به دلیل دوری از خیابان و واقع شدن درنقطه کور و نبود روشنایی در شب خیلی از مردم هنوز اونجا رو ندیدن.

  8. ناشناس says:

    سلام ثلاث جان دوتا نظر گزاشتم و شما اینجا نزاشتین.نترس آقای شهردار بهش بر نمیخوره.قرار نیست که همه قربون صدقه شهردار برن نظر ما هم باید محترم باشه که.من دیگه نظر نمیدم.خودتون به اسم مردم نظر بزارید.

    • ثلاث says:

      کاربر گرامی !
      به دلیل بالابودن تعداد و حجم نظرات ارسالی کاربران، امکان بررسی و تایید همه آنها در زمان مورد نظر شما امکان پذیر نیست.
      لطفاً تا تایید نظرات کمی شکیبا باشید.
      سپاس.

  9. زیباکلام says:

    باسلام خدمت شهردارعزیز.جناب محترم شهردارلطفابودجه هاتون صرف مرکزشهرنکنید.لطفا به فکربافت جدید شهرباشید.پارکها.فضاهای سبز .شهربازی ودیگرامکاناتی که قابل اجراست توشهرکهای جدید کلنگ زنی شود.تا شاهد ازدهام جمعیت تومرکزشهر نباشیم.قرارنیست کل بودجه صرف پیاده رو های کمتراز۵سال ساخت یا اسفالت رواسفالت شود.درضمن یک کازیبایی که شمادربرنامه ی کاری خودقرارداده اید ترمیم اسفالت کوچه ها هر۴ماه یکبارمی باشد.باتشکراززحمات جنابعالی دراین چندسال.

  10. شهروند says:

    باتشکر از سایت ثلاث.جناب شهردارعزیز کسی منکر زحمات حضرتعالی نیست به هر حال یکسری کارا توشهر انجام شده.ولی انصافا چرا من تو کنگان باید چند برابر شهرهای همجوار عوارض ساخت وساز پرداخت کنم .شهرداری کنگان چه کارهایی انجام داده که اونا انجام ندادن.شمارا به خدا این سیستم اداری شهرداری خودتونم قبولش دارید چرا کارمند شهرداری در هفته دو روز بیشتر سر کارش حاضر نمیشه.مگرنه اینکه شهرداری درماه نزدیک به چهارصد ملیون تومان داره از حق ما شهروندان حقوق پرداخت میکنه.جناب شهردار چرا یه تعدادی از همکاران شما اموال شهرداری را اموال شخصی خودشون تلقی کنن و هر جوری که دوس دارن از اونا استفاده کنن.خواهشن سرو سامانی بدید.چه کسی باید پاسخگوی هدر رفتن اموال شهرداری باشه مگر نه اینکه بلوار امام حسین یه قسمتی زیر سازی شد ایا الان همون زیر سازی بدرد اسفالت میخوره.

  11. فاطیما says:

    چرا کوچه ها رواسفالت نمی کنین؟اینجاکسی نیست جواب ما را بدهد

    • سعید says:

      فاطیما راست میگه کوچه ها رو اسفالت کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. فاطیما says:

    دیدید سعیدو محمد بامن موافق هستن چرا کسی جواب ما را نمی دهد مگه این سایت جواب گو نداره

    • بینام says:

      سلام یه نگاه به بالا بکن اگه به سوالات من جواب دادن به شما هم جواب میدن

    • ناشناس says:

      همشهری گرامی.با این کیفیتی که اسفالت تو منطقه ما داره اسفالت نشه بهتره.

  13. armin says:

    با سلام کسی نیست به آقای شهردار بگه که شما که ۱۵ میلیارد تومان بودحه گرفتید چرا پول رمینهای مردم که رمینشون کنار هتل مذکوری کردید خیابان چولشو بدید چرا که صاحب رمینها میخوان خیابان هتل را ببندند

  14. دینا says:

    قابل توجه فاطیما………..‌.‌..‌‌ جوابگو داره؛؛ اما ب سوالات درست و حسابی؛؛؛ نه سوالی ک صد بار پرسیده شده…عزیزم سی چه جو گیر شدی؛ ک سعید خان جوابتو داده‌…

  15. هادی says:

    سلام شهردار عزیز
    به نظر من این روزا یکی از مهمترین جاهایی که باید خیلی بهش توجه کرد خیابان ۲۰ متری هست که میره برای استخر ضمنا اونجا هم مدرسه و چند تا هم اداره احداث شده خواهشا فکری برای اون خیابان بکن که خیلی مهمه
    با تشکر

  16. f says:

    باسلام. تو این مدت چرا کاری انجام نشد که الان یدفعه همه چی با هم باید انجام بشه.مطمعننا کیفیت صفر میشه.چه خوبه که کار طبق برنامه پیش بره.به امید روزهای خوب که احتمالا هیچ وقت تو شهرمون نمیاد

  17. كنگوني says:

    سلام
    شهرداری بایستی منبع درآمد دائمی ازمحل آلایندگی شرکتها داشته باشد جم از محل آلایندگی شرکتهای موجود در حوزه خود استفاده کرده و فکر می کنم اگر این منوال ادمه داشته باشد منتظر مرکز استان شدن جم در آینده نزدیک باشید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن