بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 10828
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 دی 93 11:53 ق.ظ

خداحافظی با بنزین ۴۰۰ تومانی از اول بهمن

ثلاث – روزانه به طور متوسط ۷۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو و هشت دهم درصد بیشتر شده است .

ثلاث – روزانه به طور متوسط ۷۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو و هشت دهم درصد بیشتر شده است .

صنعت بیمه -عرضه بنزین ۴۰۰ تومانی از اول بهمن در کشور متوقف می شود .

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در گرگان گفت: هر فردی که درکارت سوخت خود بنزین ۴۰۰ تومانی داشته باشد با یکبار سوختگیری در بهمن، معادل دو برابر آن میزان بنزین ۷۰۰ تومانی دریافت می کند .

ریاحی یکسان سازی قیمت بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت را علت توقف عرضه بنزین ۴۰۰ تومانی اعلام کرد و افزود : مردم حدود ۴۰۰ میلیون لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی در کارت های سوخت خود دارند .

وی همچنین ازافزایش ظرفیت پالایشگاه های آبادان و اصفهان برای جبران بخشی از کمبود بنزین سوپر در کشور خبرداد و گفت : بخش دیگری از کمبود هم از طریق واردات جبران می شود.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور افزود : تولید بنزین یورو ۴ و سوخت پاک در پالایشگاه های کشور از برنامه های مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور ومیانگین مصرف روزانه بنزین یورو ۴ در کشور ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر است .

به گفته ریاحی ؛ روزانه به طور متوسط ۷۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو و هشت دهم درصد بیشتر شده است .

وی افزود : برای حفظ محیط زیست در برنامه ای چهارساله تمام نیروگاه های کشور گاز سوز می شوند .
معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور گفت : گاز سوز شدن نیروگاه های کشور آغاز شده است و گاز جایگزین سوخت مایع ، نفت گاز و ازت در نیروگاه های کشور می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن