بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13283
تعداد نظرات:۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 15 اسفند 93 11:20 ق.ظ

در پی سانسور نام کنگان در رسانه ها؛

برای کسانی که نمی دانند فاز ۱۲ کجاست

ثلاث- احمد خاکنژاد: مشعلهای فاز ۱۲ که نشانه توانمندی و باعث افتخار ایران و ایرانی است آسمان شبهای کنگان را روشن می کند و در ۱۰ کیلومتری مرکز شهرستان کنگان قرار دارد.

پس از انتشار خبری در مورد فاز ۱۲ از زبان عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در سایت شانا و پس از آن پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه انرژی پارس، که قسمتی از آن اشتباه بود، واکنش های مختلفی را از جانب مردم و مسئولین، افراد حقیقی و حقوقی شهرستان کنگان در پی داشت که خواستار اصلاح خبر و مصاحبه جدید سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شدند.

مطلب زیر در همین راستا است.

احمد خاکنژاد: جای بسی شگفتی است  که عزیزانی  به عنوان کارشناس و مطلع ، در مورد پارس جنوبی سخن می گویند اما نمی دانند که ۶۰ درصد این پروژه در شهرستانی بنام کنگان واقع شده و ظاهراً خبر ندارند که مشعلهای فاز ۱۲ که نشانه توانمندی و باعث افتخار ایران و ایرانی است آسمان شبهای کنگان را روشن می کند و در ۱۰ کیلومتری شهر کنگان قرار دارد.

خبر ندارند که باد از هر سویی که  بوزد دود این مشعل ها قسمتی از آسمان شهرستان کنگان را در می نوردد.

ظاهراً این دوستان مطلع نیستند که مردم  نجیب و صبور شهرستان کنگان میزبان بیش از ۴۰ هزار نفر میهمان بوده  و همه داشته های اندک  خود را با آنان تقسیم کرده اند و در این مسیر، امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانیشان مورد هجمه قرار گرفته است.

شاید خبر ندارند که مردم شهرستان کنگان بیش از ۷۰ درصد ساحل زیبا ی خود را به صنعت امانت داده اند تا چرخ های اقتصاد و صنعت کشور بچرخد و سخاوتمندانه مشکلات و سختی ها و آلودگی ها را به جان خریده و می خرند تا خانه های هموطنانشان در سرد ترین نقطه ایران گرم نگه داشته شود؛ کودکان سرزمین عزیزمان دارای مدرسه شوند؛ راه های کشور ایمن گردد؛ اقتصاد کشور رونق یابد؛ استقلال کشور حفظ شود  و…کاش آقایان می دانستند که مردم خونگرم اما آرام و متین شهرستان کنگان سالها سختی ها، عوارض و عواقب ناشی از  حضور صنعت و حتی بی مهری ها را نجیبانه تحمل کرده اند تا امنیت پروژه ملی را تامین نمایند.

آقایان، کارشناسان، سخنگویان و…؛  لطفا نجابت مردم شریف کنگان را پاس بدارید و بیش از این بی انصافی نکنید؛ بی حرمتی و کم توجهی حد و مرزی دارد  و آستانه تحمل نیز همچنین…

نظرات

  1. کنگون says:

    درود بر شرفت خاکنژاد

  2. شکر says:

    با سلام …احسنت جناب آقای خاکنژاد

  3. M@tin says:

    تبارک الله احسن الخالقین
    .
    باسپاس فراوان از دست اندرکاران زحمتکش شهرستان کنگان اللخصوص جناب آقای خاکنژاد

  4. حمید says:

    درود به آقای خاکنژاد.
    اما باز مسئولین کشوری و استانی کار خودشون رو میکنند. باید راهشون رو بست تا قدر مردم کنگان رو بدونند. اینها حرمت و احترام بلد نیستند. باید مثل زبون خودشون باهاشون صحبت کرد. یا مرگ یا کنگان

  5. آفرین. سپاس از نگارنده عزیز

  6. علی says:

    مشعلهای فاز ۱۲ که نشانه توانمندی و باعث افتخار ایران و ایرانی است
    دوست عزیز مشعل ها اتفاقا نشانه عدم استفاده از منابع طبیعی و هدر دادن منابع میباشد

  7. از کناری تا بنک says:

    باز هم تشکر از آقای خاک نزاد
    نشان دادید که علی رغم پذیرش مسئولیت در یکی از مهمترین مناصب دولتی باز هم با نگاه منتقدانه وموشکافانه مسایل شهرستان را پی گیری نموده وخود تاکنون تحت تاثیر موج های سیاسی قرار نگرفته اید. درود بر شما

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن