بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 13988
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 اسفند 93 11:51 ق.ظ

رسیدگی و توجه به مناطق پیرامونی صنعت نفت از دستورات مورد تاکید دولت تدبیر و امید

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: همانطور که رییس جمهوری تاکید داشتند، رسیدگی و توجه به مناطق پیرامونی صنعت نفت از اولویت ها و دستورات مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان درسال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ( در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بندر کنگان ) با تبریک افتتاح فاز ۱۲ کنگان به رهبر فرزانه انقلاب – ملت بزرگ ایران بویژه مردم شهرستان کنگان گفت: افتتاح این فاز بزرگ پالایشگاهی اعتماد به جوانان متخصص و نخبه ایرانی بود.

وی با تقدیر از نگاه ارزشمند رییس جمهوری اسلامی ایران به مناطق پیرامونی صنعت نفت گفت: امیدوارم مسئولان نفت بویژه شرکتهای منطقه رسیدگی و توجه جدی به میزبانان صنعت، کاهش آلایندگی و مخاطرات زیست محیطی و اولویت در اشتغال نیروهای بومی بعنوان سه توصیه موکد رییس جمهوری در آیین افتتاح فاز ۱۲ کنگان را نصب العین خود قرار دهند.

محمودی با گلایه از مسئولان نفتی گفت: شایسته این بود مسئولان شهرستانی بعنوان میزبان در جلسه افتتاح فاز ۱۲ کنگان در حضور رییس جمهوری سخنرانی می کردند.

امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۳ گفت: پایان سال و آغاز سال جدید فرصتی برای محاسبه نفس و نیز مرور کمی و کیفی خدمات در دوران یکساله مسئولیت است.

وی در پایان با اشاره به تقارن نوروز امسال با ایام شهادت اولین شهیده راه ولایت حضرت زهرای اطهر (س) ، ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم عزاداری و اجتناب از هر نوع کار مغایر با ایام فاطمیه گفت: تعظیم و تکریم ایام فاطمیه تعظیم شعائر دینی است.

فرماندار کنگان نیز گفت: افتتاح فاز ۱۲ کنگان توسط رییس جمهوری بیانگر این مهم است که تحریم ها هرگز مانع توسعه و پیشرفت کشور نشده است.

عباس جمشیدی گفت: همانطور که رییس جمهوری تاکید داشتند، رسیدگی و توجه به مناطق پیرامونی صنعت نفت از اولویت ها و دستورات مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.

وی در بخش دیگر با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز باستانی و تقارن آن با ایام فاطمیه گفت: بدون شک رعایت حرمت ایام فاطمیه و تعظیم شعائر دین و در کنار آن رعایت آداب مهمان نوازی از دغدغه های مهم مسئولین و مردم است.

جمشیدی گفت: نوروز فرصتی برای معرفی فرهنگ مردمان متدین – اصیل – نجیب – مهمان نواز و دریادل جنوب بویژه شهرستان کنگان است.

فرماندار کنگان با گلایه از بعضی اظهار نظرهای غیرمسوولانه توسط برخی افراد گفت: نبایست در اظهار نظرها و طرح مشکلات حرمت ها و جایگاهها خدشه دار شود.

وی در بخش پایانی خدمتگزاری بی منت و صادقانه را وظیفه مسئولین در قبال نظام و مردم دانست و گفت: مسئولین در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان ، شهرداران شهرهای سه گانه کنگان ، بنک و سیراف و دبیر ستاد تسهیلات سفر گزارشی از اقدامات خود بویژه در حوزه فرهنگی ارائه کردند// ابوذر حسین پور

نظرات

  1. 123 says:

    درراستای قسمت پایانی صحبت های فرماندار محترم باید بگویم : اگر باد بکاری طوفان درو می کنی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن