بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2239
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 31 تیر 93 5:27 ب.ظ

دكتر احمدي:

اختصاص۲۶ میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان کنگان/بخش شدن سیراف از مطالبات جدی مردم است

اختصاصی ثلاث – نماینده جنوب استان بوشهر در جمع اهل سنت بندر تاریخی سیراف با اشاره به شبهای قدر و ایام شهادت امام علی (ع ) گفت: حضرت علی در وصیت نامه اش عنوان می کند بر شما باد تمسک به قرآن. به گزارش ثلاث؛‌ دکتر موسی احمدی گفت: خداوند می فرماید این قران را […]

اختصاصی ثلاث – نماینده جنوب استان بوشهر در جمع اهل سنت بندر تاریخی سیراف با اشاره به شبهای قدر و ایام شهادت امام علی (ع ) گفت: حضرت علی در وصیت نامه اش عنوان می کند بر شما باد تمسک به قرآن.

به گزارش ثلاث؛‌ دکتر موسی احمدی گفت: خداوند می فرماید این قران را در یک شب مبارک نازل کرده ام و از این بابت به خودش تبریک می گوید.

وی با بیان اینکه تمام آیات قرآن بسیار پرمغز و تکان دهنده است و باید به خوبی آنها را فهمید، افزود: خداوند می فرماید ما این کتاب را برای هدایت شما فرستادیم و شما نیز در مقابل آن تکلیف دارید و باید از آن تبعیت نمایید.

نماینده مجل در جمع اهل سنت سیراف

کج فهمی ها باعث ایجاد مشکل در اسلام شده است

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است و همین آیات الهی محور وحدت جامعه اسلامی است و اگر قرآن و آیات الهی خوب فهمیده شود؛ جامعه اسلامی دست به دست هم داده وجهان بشریت را زیر پرچم وحدت اسلامی قرار خواهد داد؛ اما متاسفانه برخی وقت ها کج اندیشی ها و کج فهمی ها باعث مشکلاتی میان مسلمانان شده است.

وی افزود: کج فهمی از قرآن است که شخص بزرگی مانند علی (علیه السلام) در محراب کشته می شود و امروز در جامعه اسلامی ما افرادی پیدا می شوند که برادران دینی خود را به نام اسلام زیر رگبار مسلسل قرار می دهند و با گفتن الله اکبر می کشند.

وی اظهار داشت: این برنامه صهیونیست ها و ابر قدرت ها است تا به نام اسلام و برای ایجاد اختلاف، تفرقه و با قصد به جان هم انداختن مسلمانان، اجرایی و طرح ریزی شده است.

نماینده مجل در جمع اهل سنت سیراف

اهداف ددمنشانه کشورهای همسو با استکبار منقضی است

نماینده شهرستان های کنگان، دیر،جم و عسلویه گفت: استکبار جهانی از این فرصت استفاده و افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کرده است تا بتواند ضمن اجرای اهداف پلید و شوم خود دست به مسلمان کشی زده و برادران ما را در غزه و فلسطین جلوی چشممان تکه تکه و پاره پاره کرده است و صدایی از کسی در نیامد.

دکتر احمدی افزود: آنها با این اهداف ددمنشانه ما را درگیر خودمان کرده اند تا به اهداف شیطانی شان برسند.

وی خطاب به برخی از کشورهای همسو با اینگونه گروه ها اذعان داشت: ای کسانی که از این افکار پلید حمایت می کنید باید بدانید، همانگونه که سلاح صدام و صدامیان با حمایت نابخردانه از استکبار به سمت خودشان برگشت، سلاح شما نیز به سمت خودتان بازخواهد گشت.

نماینده مجل در جمع اهل سنت سیراف

اتحاد مسلمانان می تواند اسراییل را نابود کنند

وی افزود:اگر تمام مسلمانان به ندای امام که فرمود: «اگر مسلمین جهان دست به دست هم بدهند و یک سطل آب بریزند تمام اسرائیل را آب خواهد برد»عمل می کردند و متحد می شدند هیچ گاه شاهد این کشتارها نبودیم.

نماینده جنوب استان بوشهر گفت: ملت مسلمان ایران بیدار، آگاه و هوشیار است و هیچ گاه دشمن با انبوه برنامه ها و دسیسه هایش نتونسته است در صفوف منظم و مستحکم آنها رخنه کند و مسلماً در آینده نیز وحدت و اتفاق شان در جامعه اسلامی به عنوان الگو در جامعه بین المللی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به تعامل نفت و گاز با منطقه و تشکیل کارگروه های مختلف در حوزه های گوناگون و ارائه طرح های مختلف و مرتفع کردن مشکلات و محرومیت ها با حرکات و تصمیم های زیربنایی کرد و اظهار داشت:تفاهم نامه وزارت بهداشت، رفاه و نفت نوشته شده است و به زودی تغییرات زیادی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و خصوصاً بیمارستان کنگان رخ خواهد داد.

وی گفت: در بحث اشتغال ورود خوبی داشته ایم و بعد از انتصاب مهندس یوسفی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه با وی نشستی در این خصوص داشته و پیرامون تعامل منطقه و نفت گاز و همچنین اشتغال جوانان بومی ما در این منطقه با ایشان رایزنی انجام داده ایم.

نماینده مجل در جمع اهل سنت سیراف

ساختمان قدیمی بیمارستان کنگان بازسازی می شود

وی ادامه داد :دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بازسازی ساختمان جدید بیمارستان کنگان در نظر گرفته شده است و به زودی تحولات خوبی در این خصوص رخ خواهد داد.

احمدی گفت:مرکز شبانه روزی بهداشت سیراف نیز مورد تصویب قرار گرفته و اعتبار خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حضور پزشکان متخصص در شهرستان کنگان تسهیل شده است گفت: طرحی را که با کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرا نموده ایم سیل متخصصان را به این سمت هدایت کرده است.

 

بیمارستان عسلویه صد درصد تجهیز شده است

وی افزود: تجهیزات و کادر نیروهای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نیز تکمیل شده است و افتتاح این بیمارستان نیز باعث کاهش مراجعین از این شهرستان به کنگان خواهد شد.

وی ادامه داد : روشنایی و سکوهای زمین چمن فوتبال سیراف نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: همچنین دولت اعتبارات کم نظیری برای سیراف نظیر ورودی شهر سیراف با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان، کتابخانه سیراف ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، مبلمان شهری سیراف ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت شهری ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای ساحل سازی و دیوار حفاظتی اختصاص یافته است .

نماینده مجل در جمع اهل سنت سیراف

بخش شدن سیراف از مطالبات جدی مردم است

احمدی بخش شدن سیراف را از مطالبات مردم این شهر دانست و افزود: بعد از مشخص شدن تقسیمات کشوری و تعیین تکلیف لایحه مجلس در این خصوص که دولت نیز بر آن تاکید دارد؛ برای ارتقاء مناطق دست نگه داشته است و ما نیز منتظر انجام مقدمات این طرح هستیم.

 

مشکل برق شهرستان کنگان تا ۳۰ سال آینده رفع می شود

دکتر احمدی، تبدیل پست برق موقت کنگان به دائم را از جمله برنامه های مهم و زیرساختی اش خواند و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان ساخته خواهد شد تا شهرستان کنگان برای سی سال آینده مشکلی در زمینه برق نداشته باشد.

وی در پایان گفت: چون شغل صیادی از مهمترین راه های ارتزاق مردم این منطقه است ،در بحث بهبود و ایجاد اسکله های سیراف و پرک نشست های خوب و قابل قبولی با رئیس سازمان شیلات داشته ایم و امیدواریم در آینده ای نزدیک این اتفاق میمون به واقعیت بپیوندد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مومنی says:

    کنگان و کنگانی لایق بهترینهاست.

  2. rezatalab says:

    اختصاص یا اختلاس

  3. امين16 says:

    ی فکری سی شورا بکن اگه تو راس میگی.سالی ی بار میی فقط حرف میزنی و میری…………………………………..

  4. س says:

    به گزارش شفاآنلاین از این پس، علاوه بر قبوض چاپی، پیامکی و سایت همراه اول، دریافت قبوض این اپراتور از طریق ایمیل نیز امکان‌پذیر شده است.
    مشترکین دائمی همراه اول برای دریافت قبوض خود از طریق ایمیل، حرف E را به سامانه ۹۹۰۰۰۹ پیامک می‌کنند. پس از ارسال پیامک، نحوه ساخت و ارسال ایمیل به‌صورت پیامکی آموزش داده می‌شود. مشترک ایمیل خود را می‌سازد و به سامانه ارسال می‌کند.

    ایمیل ساخته شده برای مثال در قالب «E,n_ahmadi@mci.ir» باید باشد.

    پس از تکمیل مراحل ثبت ایمیل، سامانه به‌صورت خودکار آخرین صورتحساب مشترک را به آدرس ایمیل ارسال می‌کند.

    فعال‌سازی سرویس با ارسال E,1 و غیرفعال‌سازی با ارسال E,0 به سامانه ۹۹۰۰۰۹ انجام می‌شود.

  5. ناشناس says:

    اگه ……….. نشه و پولش عا پولی نشه خیلی خوبه امیدوارم وضع درمان شهرستان بهتر بشه

  6. شهروند says:

    لطفا” خبر زیر را پیگیری نمایید:
    پایگاه خبری خلیج فارس
    کد خبر: PGN-228825
    تاریخ انتشار : ۰۵/۰۵/۹۳

    بیمارستان خورموج معین پارس جنوبی شد
    نمانیده مردم دشتی وتنگستان درمجلس شوری اسلامی افزود: بیمارستان زیبنیه خورموج به عنوان بیمارستان معین پارس جنوبی انتخاب شده است که این امر باعث توسعه وتجهیز بیمارستان زینبیه خورموج و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران مناطق جنوبی استان بوشهر می شود

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن