بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22546
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 آبان 94 10:48 ق.ظ

مشکلات گسترده جنوب استان در زمینه پدافند غیرعامل/ نگذارید معضلات پارس جنوبی تکرار شود

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جنوب استان بوشهر در زمینه پدافند غیرعامل با مشکل روبروست. به گزارش ثلاث و به نقل از سوک، حجت الاسلام موسی احمدی روزچهارشنبه در جمع مسوولان شهرستان دیر افزود: با توجه به در برنامه قرارداشتن راه اندازی طرح توسعه میدان […]

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه جنوب استان بوشهر در زمینه پدافند غیرعامل با مشکل روبروست.

به گزارش ثلاث و به نقل از سوک، حجت الاسلام موسی احمدی روزچهارشنبه در جمع مسوولان شهرستان دیر افزود: با توجه به در برنامه قرارداشتن راه اندازی طرح توسعه میدان گازی پارس شمالی در این شهرستان باید در زمینه پدافند غیرعامل کاری شود که معضلات پارس جنوبی در این پروژه تکرار نشود.

وی اضافه کرد: دشمن همواره به دنبال یافتن روزنه­ ای برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی است، به همین دلیل باید با هوشیاری در تمام سطوح جامعه از مردم محافظت کرد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در باره شناورهای سوخته بر اثر آتش سوزی سال جاری در اسکله بندر دیر اظهارکرد: در زمینه پرداخت وام و تسهیلات به صاحبان شناورهایی که در جریان آتش سوزی در اسکله بندر دیر از بین رفت، نشست های در تهران برگزار شد اما تاکنون اتفاق عملی صورت نگرفته است و شهرستان در این رابطه باید بیشتر ورود کند.

وی درباره بیمارستان در دست ساخت شهرستان دیرگفت: مسئولان استان بوشهر باید برای اتمام این پروژه تا آخرسال جاری بیشتر تلاش و پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

احمدی اضافه کرد: برای برق رسانی به بیمارستان دیر ۴۰ میلیارد ریال نیاز است که هنوز این امر تحقق پیدا نکرده است و نیاز به پیگیری زیاد مسئولان دارد.

وی در ارتباط با پروژه ملی اسکله خورخان شهرستان دیر اظهارکرد: در نشست اخیر در تهران ۴۵میلیارد ریال از طرف شرکت نفت برای این پروژه مصوب شد و تصمیم داریم که از ماده ۱۸۰ نیز ۴۰ میلیاردریال به این پروژه اختصاص پیداکند که امیدواریم این پروژه حیاتی به سرانجام برسد.

 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن