بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22588
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 آبان 94 1:01 ب.ظ

امام جمعه کنگان: شعار مرگ بر آمریکا ، نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران است

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان نمود: آمریکا سردمدار استکبار ، ناقض حقوق بشر ، بزرگترین جنگ افروز تاریخ ، مروج اسلام هراسی و ایران هراسی است و شعار مرگ بر آمریکا ندا و فریاد مشترک همه ملت های استکبار ستیز […]

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان نمود: آمریکا سردمدار استکبار ، ناقض حقوق بشر ، بزرگترین جنگ افروز تاریخ ، مروج اسلام هراسی و ایران هراسی است و شعار مرگ بر آمریکا ندا و فریاد مشترک همه ملت های استکبار ستیز است.

وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان شعار مرگ بر آمریکا را با صلابت تر از همیشه سر خواهند داد تا ضمن زنده کردن امید در دل تمام آزادی خواهان عالم اثبات کنند مذاکرات هرگز باعث عدول ملت ایران در مبارزه با استکبار نخواهد شد.

خطیب جمعه به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره و با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبری معظم انقلاب مذاکره را ممنوع می داند اظهار داشت: هر کس دم از مذاکره با آمریکا بزند از نظر ملت محکوم و ما او را از اذناب آمریکا می دانیم.

وی گفت: پیام ۱۳ آبان امسال اینست که اگر آمریکا در اجرای برجام عهد شکنی کند ، ایران اسلامی محکم و با صلابت در مقابل زیاده خواهی های او خواهد ایستاد و منافع او در دنیا در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

محمودی با تجلیل از مقام شهدای دانش آموز بویژه شهید فهمیده و بیان ویژگی های شهید فهمیده بویژه معنویت و تحصیل علم ، خطاب به آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: بدانید نوجوانان و جوانان امروز ما محکم تر و با صلاب تر از نوجوانان و جوانان سال ۵۷ مقابل زورگویان خواهند ایستاد.

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج دانش آموزی عنوان داشت: در جهان پرتلاطم امروز یکی از تشکلهای موثر در تربیت نوجوانان ، سازمان بسیج دانش آموزی است.

امام جمعه کنگان در فراز دیگر با تسلیت ایام عزای حسینی به نقش حضرت سجاد (ع) و زینب کبری (س) بعد از حادثه عاشورا اشاره و افزود: اگر پیام رسانی پیام آوران کربلا نبود حادثه عاشورا تحریف می شد.

وی معنویت و عفاف زینب (س) را درسی بزرگ برای زنان جامعه امروزی دانست و با تاکید بر لزوم حفظ عفاف در جامعه بیان نمود: به فرموده امیرالمومنین (ع) مجاهد شهید در راه خدا اجرش بیشتر از کسی که راه عفت در پیش گرفته نیست.

محمودی در بخش دیگر به اقدام زشت دادگاه سعودی و صدور حکم اعدام عالم شیعی شیخ نمر باقر النمر ،صدور این حکم را سیاسی و خبیثانه عنوان و گفت: سعودی ها بدانند اگر مویی از سر این عالم مجاهد کم شود ، برای آل سعود در هیچ جای دنیا امنیتی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین با محکوم نمودن اظهارات سخیف وزیر خارجه سعودی بیان داشت: منشاء این اظهارات شتابزده که ارزش جواب دادن ندارد شکست های متعدد سعودی ها در کشورهای اسلامی و بی نتیجه ماندن خرج های میلیون دلاری در کمک به تروریست ها است.

خطیب جمعه به سفر جک استراو به کشور و اعتراضات مردمی و مقامات معنوی و نمایندگان به این سفر اشاره و بر لزوم مراقبت مسئولین و عمل به توصیه های رهبری در خصوص نفوذ دشمن تاکید کرد.

امام جمعه در بخش پایانی با اشاره به روز پدافند غیر عامل و بیان فرمایشاتی از امام راحل و فرماندهی کل قوا ، بر لزوم ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید کرد

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن