بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27964
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 اردیبهشت 95 6:54 ب.ظ

فرماندار کنگان عنوان کرد:

جشنواره ملی عکس ثلاث اقدامی زیبا و قابل توجه برای معرفی پتانسیل های شهرستان کنگان بود

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: جشنواره ملی عکس ثلاث اقدامی زیبا و قابل توجه برای معرفی پتانسیل های شهرستان کنگان بود

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان دو روز پس از اختتامیه اختتامیه جشنواره ملی عکس ثلاث در گفتگو با خبرنگار ما، جشنواره ملی عکس ثلاث را اقدامی زیبا دانست و افزود: جضور ۷۰ عکاس از ۲۱ استان کشور در شهرستان کنگان در طی این دو روز باعث شد که استعداد ها و پتانسیل گردشگری کنگان را در قاب تصاویر خود به ثبت رسانند و در سطح کشور بازتابی وسیع داشته باشد.

یوسفی گفت: شهرستان کنگان دارای ساحل زیبای،  دریای  نیلگون خلیج فارس و همچنین جذابیت هایی در حوزه صنعت است که در کنار فضای مناسب کوهستانی  می توان ازاین چشم انداز های زیبا برای معرفی شهرستان استفاده کرد. 

فرماندار کنگان با مهم بر شمردن سیراف بعنوان یک آثار کهن که در سطح شهرستان قرار دارد،  افزود: شهر باستانی سیراف  در استان و کشور بعنوان یک شهر تاریخی زیبا که دارای چشم اندار کوه و آثار تاریخی و قلعه و آثار آبخیزداری های متعددی می باشد، شناخته شده است و این ها همه فضا را برای کار گردشگری مهیا می سازد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود: از جهتی دیگر کنگان شایسته ی توسعه در بخش تجارت دریایی است که با داشتن ساحل مناسب و عمق مناسب اسکله  و همچنین شناورهای مناسب می توان به عنوان یک قطب تجارت دریایی در سطح جنوب کشور معرفی شود.

وی با بیان اینکه  هرعملی که در زمینه شناسایی کنگان انجام گیرد قابل تقدیر و ستودنی است، افزود: من صمیمانه از دست اندرکاران این برنامه خوب و سایت ثلاث که این اقدام ارزشمند را انجام دادند تشکر می کنم.

یوسفی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چه زمان برگزاری این جشنواره مناسب نبود ولی امیداوریم در با برنامه ریزی های مناسب و رفع نقص ها و تقویت نقاط قوتی که در این دوره داشتیم شاهد برگزاری یک جشنواره خوب طی دور بعد در اسفند ماه سال جاری باشیم و قطعا بخش صنعت می تواند حامی خوبی برای این مجموعه باشد.

 

اختتامیه جشنواره ملی عکس ثلاث با با حضور  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همکاری دانشگاه پیام نور واحد کنگان و در سالن اجتماعات  این دانشگاه برگزار شد

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن