بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3610
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 شهریور 93 4:34 ب.ظ

تبرکی خواستار شد:

حدود اختیارات مدیریت سایت ۲ کنگان افزایش یابد

ثلاث- فرماندار کنگان ضمن تاکید بر توجه ویژه به شهرستان کنگان و ضرورت برش شهرستان در خدمات سازمان منطقه ویژه و دیگر شرکتها ، خواستار افزایش حدود اختیارات مدیر سایت ۲ کنگان برای سهولت در امور شد.

فرماندار کنگان: ۴۷ پرو ژه عمرانی در هفته دولت افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهدشد

فرماندار کنگان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۷ پروژه مهم در هفته دولت خبر داد

عباس تبرکی گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت:۴۷ پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۳۴ پروژه در حوزه های مختلف با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

فرماندار کنگان با تبیین برنامه ها و فعالیتهای گسترده دولت تدبیر و امید گفت:هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات دولت و کارآمدی نظام دینی است.

وی افزود: خدمت به مردم و رفع مشکلات با هدف توسعه و اعتلای کشور رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است.

فرماندار کنگان در بخش دیگر به ظرفیت شهرستان از جمله میزبانی از صنعت اشاره و با گلایه از برخی کم مهری ها گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار هکتار از سایت ۲ کنگان و چند هزار هکتار از سایت ۱ در حوزه شهرستان کنگان قرار گرفته؛ در کنار آن از حیث سرزمینی و از نظر نقطه تمرکز و جمعیت به عنوان بالاترین جمعیت شهری جنوب استان در کنگان ، توجه ویژه به شهرستان کنگان را ضروری و اجتناب ناپذیر می کند.

تبرکی همچنین ضمن تاکید بر توجه ویژه به شهرستان کنگان و ضرورت برش شهرستان در خدمات سازمان منطقه ویژه و دیگر شرکتها ، خواستار افزایش حدود اختیارات مدیر سایت ۲ کنگان برای سهولت در امور شد.

وی در بخش دیگر با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر ضرورت همت برای برگزاری باشکوه محافل عزای رییس مذهب تاکید کرد.

تبرکی با اشاره به پیامدهای صنعت از برگزاری همایش بررسی پیامدهای توسعه صنعت در شهرستان کنگان با مشارکت دستگاههای مختلف در ۸ مهرماه سال جاری خبر داد.

فرماندار کنگان در پایان با اشاره به تصویب ورود خودرو خارجی از گمرک کنگان ، این اتفاق مهم را موجب تحول در حوزه اقتصاد و تجارت شهرستان دانست.

نظرات

  1. شهروند says:

    ایول/ اقای تبرکی این پروژهایی که دارید چشم گیر نیستن! همه مردم این شهر خواستار آزاد شدن بندر هست که با این کارتون مطمن باشید روز به روز شهرمون در حال پیشرفته می باشد / اگه بتونید از بوشهر مستقلمون کنید خیلی عالی میشه .دیر کنگان عسلو و جم این چهار شهرستان اگه یک استان بشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن