بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46155
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 بهمن 96 10:04 ب.ظ

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با ثلاث:

افتخار میکنم یک استان بوشهری هستم/ تلاشمان را برای حفظ یا افزایش فاصله با تیم های آسیایی بیشتر می کنیم

اختصاصی ثلاث- علیرضا صمیمی دروازبان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: افتخار میکنم که بگویم یک استان بوشهری هستم.

به گزارش ثلاث، علیرضا صمیمی سنگربان شماره یک تیم ملی فوتسال کشورمان با واکنش های خیره کننده خود در بازی های آسیایی نقش بسیار موثری در قهرمانی ایران داشت.

صمیمی زاده استان بوشهر است.

وی طی سالیان اخیر به یک مهره قابل اعتماد در درون دروازه تیم ملی تبدیل شده است. این مهم حاصل تلاش، تمرینات پرفشار، تمرکز و صبر این جوان بوده است؛ و اکنون همه مردم استان از حضور صمیمی در تیم ملی افتخار می کنند.

 

علیرضا صمیمی دروازبان تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: افتخار میکنم که بوشهری هستم و تا انجا که بتوانم سعی در سرفراز کردن شهر و استانم را دارم.

وی ادامه داد: جشن مردم ایران با این قهرمانی که در روز ۲۲ بهمن رخ داد، تکمیل شد.

صمیمی افزود: با سختی و تلاش های بی وقفه ای که کل تیم کشیدند توانستیم قهرمان آ شویم و این قهرمانی را به مردم خوب کشورمان هدیه دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستم با آمادگی کامل وارد بازی آسیایی بشوم. با سه تیم قدرتمند آسیا بازی کردیم. توانستیم تایلند، ژاپن و ازبکستان را با اختلاف بالا  شکست دهیم.

سنگرن تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: پیام ما این بود که تیم های آسیایی خیلی راه دارند تا به فوتسال ایران برسند. البته این بدان معنا نیست که ما نیز دست روی دست بگذاریم و خود را سلطان آسیا قلمداد کنیم و کار را رها کنیم بلکه باید میزان تمرینات را دو چندان کرد تا این این اختلاف همچنان حفظ و یا حتی بیشتر شود.

صمیمی  گفت: برای محقق شدن این هدف، نیاز است که اردوهای منظمی برپا کنیم و از همین امروز برای دوره بعدی بازی های آسیایی آماده شویم که ان شاءلله باز هم بتوانیم قهرمان شویم؛ هر چند صحبت کردن در مورد این قضیه راحت است ولی  در عمل کار دشواری در پیش داریم که با توکل برخدا و تلاش بیشتر، آن را عملی خواهیم کرد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن