بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46229
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 اسفند 96 11:25 ب.ظ

فرماندار کنگان:

سرمایه گذارانی مانند باشگاه تفریحی ورزشی “رعد دریایی جنوب” مورد حمایت قرار می گیرند

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: سرمایه گذارانی مانند باشگاه تفریحی ورزشی رعد دریایی جنوب مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش ثلاث، نوروزی فرماندار و بشی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کنگان، به اتفاق احمدی و کرمی، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر، منصوری رئیس شورای شهرستان، جمالی شهردار کنگان و حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان از مجموعه بزرگ باشگاه تفریحی ورزشی رعد دریایی جنوب بازدید کردند.

مهندس نوروزی در این بازدید ضمن تشکر از بانیان باشگاه تفریحی ورزشی رعد دریایی جنوب دریایی رعد بات سرمایه گذاری در کنگان، خطاب به مدیر این شرکت گفت: نگاه ما همراهی با شماست و قطعا شما را در این راه کمک می کنیم.

وی افزود: مشکل آب این مجموعه از طریق دهکده گردشگری حل خواهد شد. انظار میرود همکاری ما و شما دوسویه باشد که بتواند زمینه ساز جذب دیگر سرمایه گذاران باشد.

در ادامه فرماندار کنگان از شهردار و مدیر  باشگاه تفریحات ورزشی دریایی رعد درخواست امضای قرار داد به مدت سه سال برای استقرار در مکان کنونی نمود و افزود: این قراداد قابل تمدید است.

نوروزی همچنین قول ایجاد راه دسترسی از سمت غرب شهر کنگان( شهرک منطقه پریشانی) به این مکان تفریحی را داد.

فرماندار کنگان همچنین از مجموعه فعال و پرتلاش شورای اسلامی و شهردار شهر کنگان نیز بخاطر پیگیری و همکاری در بخش های مختلف تشکر کرد.

وی تاکید کرد: کنگان منطقه ای استراتژیک، امن و با بازدهی بالا برای سرمایه گذاران می باشد و لذا از حضور سرمایه گذاران گرامی در این شهرستان استقبال می کنیم و قطعا همکاری لازم را با بخش خصوصی و سرمایه گذار  توسط مجموعه شهرستان انجام خواهد شد.

 

در این بازدید، دشتی و سالاری، به ترتیب مالک و مدیر عامل باشگاه ورزشی تفریحی رعد دریایی جنوب نیز نکاتی راجع ادوات مستقر در این باشگاه، حجم سرمایه گذاری، برنامه و اهداف این باشگاه و دغدغه های خود مطالبی را مطرح کردند.

گفتنی است که در این بازدید علی صفایی از سرمایه گذاران قدیمی کنگان نیز حضور داشت.

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

/

/

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. معلم says:

    به اطلاع شاغلین سایت سوک رسانیده می شود که اقای نوروزی فرماندار محترم رشته تحصیلیشان مدیریت می باشد واو مهندس نمی باشد لطقا عوام فریبی نکنید باتشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن