بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46617
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 29 اسفند 96 10:58 ب.ظ

فرماندار کنگان مهمترین برنامه های سال 97 را عنوان کرد:

جذب سرمایه گذار، پیگیری حل مشکل اسکله، استفاده بیشتر از بانوان در پست های مدیریتی و رفع موانع تولید در شهرستان کنگان

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: در سال ۹۷ برنامه جذب سرمایه گذار، پیگیری حل مشکل اسکله، تعامل با صنعت، استفاده بیشتر از بانوان به عنوان مدیر، رفع موانع تولید و همراهی مسولین با مردم و رسانه را داریم.

 

 

به گزارش ثلاث، فرماندار شهرستان کنگان در نشست خبری پایان سال با سایت خبری ثلاث که در دفتر این سایت خبری انجام شد ضمن تبریک بخاطر فعالیت و پویایی این رسانه مستقل در سطح منطقه، فعالیت این رسانه را برای آگاهی دادن به مردم خوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه به بخشی از برنامه های اولویت دار خود در سال ۹۷ اشاره کرد.

فتح الله نوروزی اظهار داشت: کنگان، شهرستان در حال توسعه است؛ باید همه افرادی که در شهرستان کنگان حضور دارند یا مدیر هستند در راستای جذب سرمایه گذار نهایت اهتمام خود را داشته باشند.

وی افزود: ما کمیته راهکارهای جذب سرمایه گذار در شهرستان را تشکیل خواهیم داد و در راستای تقویت این کمیته و بحث سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت اسکله برای شهرستان گنگان گفت: شک نکنید بحث اسکله را به طور جدی دنبال میکنیم و در راستای حل  این موضوع، به شکل فوق العاده با نماینده مجلس (سرکار خانم الماسی) هماهنگ هستیم .

نوروزی عنوان کرد: در بحث تعامل با صنعت گاها ما باید منافع آنها را تامین کنیم مثلا بحث تامیین امنیت آنها و دیگر کارهایی که انجام میدهیم و از طرفی نیز از صنعت انتظار داریم، حل معضل اشتغال را تا حدودی رفع کند؛ همچنین از صنعت انتظار( و اصرار ) داریم تا جایی که ممکن است مایحتاج خود را از بازار کنگان خریداری کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در ادارات و پست های مدیریتی باید بیش از قبل انجام شود .

فرماندار کنگان گفت: در بحث تسهیلات سفر نوروزی آمادگی شهرستان جهت استقبال از نوروز ۹۷ در بخش های مختلف را اعلام میکنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: کمیته رفع موانع تولید را باید در شهرستان تشکیل داد که خود نوعی راهکار برای جذب سرمایه گذار خواهد بود.

نوروزی تاکید کرد: تعامل و همراهی مسئولین با مردم و تعامل هرچه بیشتر مسئولین با رسانه را نیز برای سال ۹۷ انتظار داریم.

 

در این نشست خبری که در دفتر سایت خبری ثلاث برگزار شد، علاوه بر فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی، بخشدار مرکزی، رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان، رییس اداره اموزش و پرورش ، رییس اداره بهزیستی ، رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و رییس کانون پرورش فکری کودکان حضور داشتند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن