بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46936
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 30 فروردین 97 0:03 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

استفاده از ظرفیت اسکله ال ان جی برای تجارت دریایی موجب توسعه منطقه می شود

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: استفاده از ظرفیت اسکله ایران ال ان جی برای تجارت دریایی موجب توسعه منطقه و اشتغال زایی می شود.

 

 

به گزارش ثلاث، فتح اله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در نشست هماهنگی درون شهرستان با موضوع استفاده از ظرفیت اسکله ایران ال ان جی که با حضور مدیر  سایت ایران ال ان جی، رئیس اداره بندر، رئیس گمرک، رئیس اتاق اصناف شهرستان و نماینده تجار کنگان انجام شد، گفت: کنگان ظرفیت های خوبی در بخش تجارت دریایی دارد که با توسعه این حوزه ، شاهد اشتغال زائی و توسعه شهرستان خواهیم بود.

وی هدف از این نشست را هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه متولی برای استفاده از اسکله LNG دانست و خواستار همکاری و تسریع در دریافت مجوزات لازم برای استفاده از اسکله LNG شد.

فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ال ان جی منوط به انعقاد قرارداد با ایران ال ان جی است و در این راستا نامه نگاری های متداول از طریق اداره بندر و گمرک کنگان به مرکز استان و از انجا به مرکز کشور انجام شود.

نوروزی گفت: پیگیری جدی با تعامل همه دوستداران توسعه کنگان مد نظراست و قطعا از همه ظرفیت ها جهت انجام این مهم استفاده خواهیم کرد

 

در این نشست برای استفاده از ظرفیت اسکله ایران ال ان جی تقسیم کار صورت گرفت.

 ثلاث: اسکله ایران ال ان جی در شهرستان کنگان واقع شده است. این اسکله قابلیت پهلوگیری کشتی های بزرگ با تناژ بالا را دارد. استفاده از این ظرفیت بزرگ می تواند تاثیر بسیار زیادی در تجارت دریایی و توسعه متوازن استان بوشهر داشته باشد.

 

عکس: محمد علی قنبری

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن