بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47023
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 اردیبهشت 97 1:17 ق.ظ

توضیح بیمارستان کنگان در خصوص یک بیمار

ثلاث- بیمارستان امام خمینی(ره) علیه کنگان در خصوص کلیپی که اخیرا در مورد یکی از بیماران در منزل تهیه و منتشر شده توضیح می دهد.

به گزارش ثلاث، بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در خصوص کلیپی که اخیرا در مورد یکی از بیماران در منزل تهیه و منتشر شده، توضیح زیر را جهت درج در ثلاث ارسال کرده است:

 

طی دو روز گذشته کلیپی توسط یکی از شهروندان در مورد بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است.

این کلیپ راجع بیمارستان کنگان و ترخیص بیمار مورد بحث است.

این مرکز درمانی در هر ساعت از شبانه روز اماده ارائه خدمات به تمامی بیماران خود اعم از زن و مرد، پیر و جوان و با هر دین، مذهب، قومیت و ملیتی است و در این راه پرسنل و کادر درمان بیمارستان کنگان تمام تلاش خود را جهت جلب رضایتمندی مراجعین محترم به کار می گیرد.

 

در خصوص کلیپی که در فضای مجازی منتشر شده است چند نکته به شرح زیر ارائه می شود:

 

بیمار به دنبال ( استفاده یک دارو)  با کاهش سطح هوشیاری و مشکل تنفسی به بیمارستان کنگان منتقل می شود.  بیمار مذکور توسط متخصص داخلی و متخصص بی هوشی بیمارستان کنگان ویزیت شده و پس از آن به ” آی سی یو ” منتقل می شود.

این فرد به مدت پنج شبانه روز، تمامی خدمات لازم در جهت درمان را در ” آی سی یو” دریافت می کند.

به دلیل اتمام زمان کاری ماهانه متخصص داخلی، این بیمار را پس از هماهنگی و گرفتن پذیرش از متخصص داخلی بیمارستان توحید شهر جم، برای ادامه درمان به آن مرکز درمانی اعزام می شود.

این سومین بار ست که بیمار مذکور در بیمارستان کنگان برای درمان بیماری خود بستری می شود.

 

 

نکته دیگر اینکه همسر فرد مذکور نیز اواخر سال گذشته به مدت تقریبی ۲ ماه در بخش های ویژه و داخلی بستری بود. با همکاری رئیس بیمارستان کنگان امکان بستری حدودا ۶۰ روزه برای وی فراهم شد.

هزینه ۲ ماه درمان وی، مبلغ بالایی می شد؛ بیمارستان کنگان با توجه به مشکلات این خانواده، نگاهی ویژه به این موضوع داشت و نهایت همکاری را با ان ها به عمل آورد.

 

بخش مدیریت بیمارستان کنگان در زمان اداری آماده پاسخگویی و احیانا پیگیری مسایل و مشکلات مراجعین به این مرکز درمانی می باشد. در زمان های غیر اداری نیز بخش پرستاری بیمارستان اماده پاسخگویی و راهنمایی مراجعین محترم است.

 

روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن