بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47214
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 اردیبهشت 97 0:52 ق.ظ

الماسی؛ موضوع نیروهای حراستی فاز ۱۹ را از طریق معاون وزیر نفت نیز پیگیری کرد

ثلاث- موضوع نیروهای حراستی فاز ۱۹ ، توسط الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر از طریق معاون وزیر نفت نیز پیگیری شد.

 

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر که بخش قابل توجهی از توانایی خود را روی بحث اشتغال نیروهای منطقه در صنعت مستقر در جنوب استان متمرکز کرده است، در ادامه پیگیری ها و رایزنی هایش، امروز نشستی را با عراقی، مدیر عامل شرکت ملی گازایران برگزار کرد.

در این نشست پیرامون موضوع نیروهای حراستی فاز ۱۹ پارس جنوبی( واقع در شهرستان کنگان) بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست خانم الماسی علاوه بر فاز ۱۹ ، راجع جذب نیرو در فازهای ۱۷، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ نیز از مدیر کل شرکت ملی گاز درخواست همکاری کرد.

 وی گفت: اتفاقی که در فاز ۱۹ افتاد، دیر یا زود در فازهای ذکر شده نیز خواهد افتاد و لذا نیازمند تدبیری منطقی و درست برای آن است.

الماسی در این جلسه تقاضای مشخص شدن چارت فازهای ۱۷، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ را داد.

مهندس حمید رضا عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم جنوب استان بوشهر، تاکید کرد: برای اشتغال در صنایع پارس جنوبی حق و اولویت با بومیان آن مناطق است.

در همین نشست با هماهنگی مهندس عراقی، اوایل هفته آینده، الماسی نشست هایی مجزا با مهندس سهراب نجار رئیس حراست شرکت ملی گاز و مهندس فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار خواهند کرد. این نشست ها در ادامه پیگیری جذب در فازهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ خواهد بود.

 

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ثلاث ضمن تایید موضوع فوق، اظهار داشت: جوانان عزیز این خطه بدانند که ما در همه حال دنبال رفع مشکل اشتغال آن ها هستم و تا روز اخر و زمانی که نماینده باشم، دست از پیگیری و تلاش برای احقاق حق جوانان این منطقه بر نمی دارم.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن