بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47251
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 اردیبهشت 97 11:34 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

نیازمند استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین در حوزه سلامت شهرستان هستیم

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: در شهرستان کنگان در حوزه بهداشت ۱۵ پروژه و در حوزه درمان ۱۳ پروژه کارشده است.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، فتح اله نوروزی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت شهرستان کنگان اظهار داشت: سلامت یکی از اساسی‌ترین حقوق هر جامعه‌ توسعه محور است.
وی افزود: هفته سلامت فرصت مناسبی برای بازنگری توانمندی‌ها و دستاوردهای حوزه سلامت شهرستان است و این هفته فرصت مغتنمی برای بیان سلامت در زندگی فردی و اجتماعی است.
فرماندار کنگان بر لزوم توسعه سلامت در این شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: هفته سلامت برای جلب مشارکت و همکاری عمومی در راستای تحقق جامعه سالم است.
نوروزی اضافه کرد: سلامت سنگ زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و پیشرفت اجتماعی یک ملت است.
فرماندار شهرستان کنگان بابیان اینکه موضوع سلامت از اولویت‌های اساسی و اصلی دولت تدبیر و امید است گفت: در شهرستان کنگان در حوزه بهداشت ۱۵ پروژه و در حوزه درمان ۱۳ پروژه کارشده است.
وی در ادامه توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت را از اولویت‌های این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های خیرین در حوزه سلامت باید مدنظر باشد.
فرماندار کنگان ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه تمام کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به‌ویژه خدمات انجام‌گرفته از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت، آن را نشانه دلسوزی حوزه سلامت در راستای خدمت صادقانه تقدیر کرد.
لزوم توسعه سلامت روانی
رییس شورای اسلامی شهر کنگان نیز ضمن خیرمقدم به مدعوین و حاضران و تبریک هفته سلامت یادآور شد: دستگاه‌های متولی ازجمله آموزش‌وپرورش، بیمه سلامت و تأمین اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی و سایر ارگان‌ها باید در افزایش سطح سلامت روانی افراد به نحو مطلوبی تلاش کنند.
نادر احمدی افزود: سلامت روانی یک الزام است تنها سلامت جسمی مطرح نیست بلکه ازنظر روحی، روانی، اجتماعی و معنوی باید زمینه سلامت را برای افراد جامعه فراهم کرد.
وی بابیان اینکه سلامت جسم باید در کنار سلامت روح افزایش یابد، افزود: باید راه‌های ایجاد آرامش روانی در کشور ما نهادینه شود و زمینه زندگی سالم و بانشاط در جامعه را فراهم کرد.
توسعه خدمات سلامت
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز ضمن تبریک هفته سلامت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت یازدهم توجه خاص به بهداشت و حوزه سلامت جامعه است که امروز آثار مثبت و ارزشمند آن را در کاهش هزینه‌های مردم در این عرصه مشهود است.
وی ابراز کرد: خوشبختانه دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف استان در حال حاضر مشارکت و همکاری ویژه‌ای نسبت به گذشته با حوزه سلامت دارند که قابل‌تقدیر است و این مهم به ما انگیزه‌ای مضاعف‌تر برای خدمت به مردم در سطح جامعه داده است.
خلیل جوکار ادامه داد: همه ما در حد و اندازه خود و در همه ابعاد می‌توانیم در کنار هم جامعه‌ای آرام بانشاط و معتدل داشته باشیم و سلامت روانی را در کنار سلامت جسمی به افراد جامعه تزریق کنیم.
در پایان مراسم با اهداء لوح به کارکنان زحمتکش حوزه سلامت از آنان تقدیر شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن