بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48047
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 11 خرداد 97 3:11 ق.ظ

ریپورتاژ خبری

بزرگترین هایپر مارکت جنوب استان بوشهر در مرکز خرید پردیس کنگان افتتاح شد

ثلاث- بزرگترین هایپر مارکت جنوب استان بوشهر در مرکز خرید پردیس کنگان افتتاح شد.

به گزارش ثلاث مدیریت مرکز خرید پردیس و پاندا به عنوان بزرگ ترین مراکز خرید جنوب استان بوشهر واقع در بندر کنگان در ادامه روند به روز رسانی و ارتقا فروشگاه خود، عصر امروز اقدام به راه اندازی و افتتاح بزرگ ترین هایپر مارکت جنوب استان بوشهر در مرکز خرید پردیس کنگان نمود.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی، همچنین امام جمعه کنگان و امام جمعه اهل سنت کنگان برگزار شد، این مجموعه جدید هایپری نیز به شکل رسمی بهره برداری شد تا مردم بتوانند با خیال راحت و آسوده نیازهای خود را زیر یک سقف تهیه کنند.

 

محمود کشاورز مدیر مرکز خرید پردیس و پاندا در حاشیه افتتاح بزرگ ترین هایپر مارکت جنوب استان بوشهر واقع در مرکز خرید پردیس به خبرنگار ثلاث گفت: با توجه به احساس نیاز منطقه به یک مجموعه بزرگ و کامل فروشگاهی در جنوب استان بوشهر، مرکز خرید پردیس را ایجاد کردیم و در ادامه تصمیم به راه اندازی یک هایپر مارکت بزرگ و کامل با عرضه انواع محصولات مواد غذایی، شوینده، بهداشتی و پروتئینی گرفتیم که الحمدلله راه اندازی و افتتاح شد.

وی ادامه داد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در مورد حمایت از کالای ایرانی، مرکز خرید پردیس حدودا نیمی از محصولات خود را به کالای ایرانی تغییر و اختصاص داده است.

مدیر مرکز خرید پردیس کنگان عنوان کرد: در این هایپر مارکت، بزرگ ترین مجموعه پروتئینی جنوب استان راه اندازی شده است که شامل مرغ، تخم مرغ، گوشت، ماهی و میگو می باشد و به شکل روزانه به شهروندان عرضه می شود.

کشاورز اظهار داشت: بخشی از مرکز خرید پردیس را به لوازم خانگی، پلاسکو و استیل ایرانی اختصاص داده ایم تا بدین شکل از کالای ایرانی نیز حمایت کرده باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در مرکز خرید پردیس و پاندا موفق شده ایم حدودا برای ۷۵ نفر شغل ایجاد کنیم که از این بابت بسیار خوشحالیم.

مدیر مرکز خرید پردیس گفت: با راه اندازی هایپر مارکت پردیس، موفق شدیم شعار خود را که همان ” همه مایحتاج شما زیر یک سقف” را تحقق بخشیم.

  * گفنی است که به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از پردیس یک امتیاز به فرد خریدار اختصاص داده می شود که می تواند در قرعه کشی هفتگی این مرکز خرید نیز شرکت کرده و از جوایز آن بهره مند شود.

* تخفیفات ویژه پردیس همچنان ادامه دارد و شهروندان گرامی می توانند از این شرایط ویژه استفاده کنند.

* قرار است امسال نیز جشنواره تابستانه کنگان در سطحی گسترده تر از سال قبل برگزار شود که متعاقبا تاریخ آن به شما همراهان ثلاث اعلام می گردد

….

 

 

مرکز خرید پردیس کار خود را در سال ۸۶ توسط یک جوان جسور و آینده نگر در محل کنونی فروشگاه رفاه( روبرو آتش نشانی) در کنگان آغاز کرد.

محمود کشاورز مدیر مرکز خرید پردیس که اصلاتا لامردی( ده شیخ) و متولد ۱۳۵۶ می باشد در ان زمان جوانی حدودا ۳۰ ساله بود.

وی که در سال ۸۲ پدر خود را از دست داده بود با شرایط سخت روحی، نا امید نشده و عزم خود را برای یک کار بزرگ جزم کرد.

کشاورز با توکل بر خدا و بدون ترس از اینده ای که ممکن بود موجب ورشکستگی و بر باد رفتن سرمایه گذاری اش شود،  این کار بزرگ را برای نخستین بار در جنوب استان بوشهر( بندر کنگان) رقم زد.

سرمایه اولیه وی برای راه اندازی مرکز خرید پردیس کنگان ( در سال ۸۶)  حدودا ۴۵۰ میلیون تومان بود.

در ادامه و پس از گسترش کار، مرکز خرید خود را به روبروی شهرک شهید بهشتی یعنی در جایی بزرگ تر از قبل منتقل کرد.

مرکز خرید پردیس نخستین مرکز خرید شهرستان کنگان و جنوب استان بوشهر می باشد.

مدتی بعد مرکز خرید پاندا را نیز راه اندازی نمود که در واقع با برادر خود در رابطه با این مراکز خرید شریک می باشد.

محمود کشاورز به همراه ۹ برادر و خواهر خود، ۹ مرکز خرید را در استان هرمزگان-کیش  ۲ مرکز خرید؛ استان بوشهر- بندر کنگان ۲ مرکز خرید؛ استان فارس- ده شیخ ۳ مرکز خرید؛ استان هرمزگان – بندر لنگه یک مرکز خرید؛ استان بوشهر – چاه مبارک یک مرکز خرید اداره می کنند.

بزرگترین شعبه برادران کشاورز در کیش بنام پاندا هایپر مارکت به مساحت تقریبا ۱۰ هزار می باشد.

پردیس کنگان و تاثیر ان بر رونق شهر

زیربنای مراکز خرید پردیس و پاندا در کنگان روی هم رفته ۶۵۰۰ متر مربع می باشد که از این میزان ۴۵۰۰ متر مربع متعلق به پردیس می باشد و روی هم رفته حدود ۷۵ نفر نیز در این دو مرکز خرید مشغول به کار هستند.

در حال حاضر مجموع کالاهای مرکز خرید پردیس و مرکز خرید پاندا در کنگان حدودا  ۶ هزار قلم جنس است.

ایجاد این مرکز خرید به همراه پاندا موجب شد تا بعدها، چندین مرکز خرید دیگر از جمله مروارید کنگان، خلیج فارس و آفتاب نیز در کنگان شکل بگیرد و به مردم خدمات مرتبط ارائه دهند.

از سال ۸۶ که نخستین مرکز خردید در کنگان راه اندازی شد تا کنون، ساعات فروش بازار کنگان به مراتب افزایش یافته و مردم تا پاسی از شب در شهر مشغول امد و شد و خرید مایحتاج خود می باشند. این موضوع علاوه بر تاثیر مستقیم بر رونق شهر، ساعت تعطیلی بازار کنگان را نیز از حدود ساعت ۲۱ به بعد از ۲۴ نیز کشانده است که خود عامل رونق و حضور مردم در سطح شهر است.

با نگاهی اجمالی به عامل این موضوع و مقایسه شهر کنگان و بازار آن با شهرهای همجوار متوجه می شویم که مرکز خرید پردیس و پاندا و متولیان آن( در کنار عوامل دیگر)، نقش مهمی در این اتفاق داشته است.

گزارش: مصطفی صفایی

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

 

نظرات

  1. همشهری says:

    با سلام

    آیا برا افتتاح یه هایپرمارکت نیاز به حضور امام جمعه شهر و …… هست.

  2. رویال says:

    پردیس افتخاریست برای شهر کنگان و بازار کنگان

  3. حرف منصفانه says:

    یک مهمان ک میاد قطعا پردیس انجاییست که بهش معرفی میکنیم. پیشانی بازار کنگان است.
    انصافا مدیر ان هم انسانیه که بارها گفته : من از طریق کنگان بخشی از شرایط خوب مالیم را بدست اوردم و باید در این شهر و برای این شهر نیز کمک کنم

    در جاهای مختلف شاهد کمک مدیر پردیس هستیم. خدا بهش سلامتی و طول عمر با بینش بده. امیدوارم در راه کمک به دیگران همچنان استوار باشید.
    بازار کنگان تا ساعت یک شب باز است اونم بخاطر پردیس و پاندا و مروارید و خلیج فارس و افتاب و…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن