بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61886
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 مهر 99 5:36 ب.ظ

آرزو دیرینه مردم شهرستان دیر محقق شد؛

زایشگاه بیمارستان دیر با ۱۰ تخت و ۲ اتاق عمل افتتاح شد

ثلاث- بخش زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

 

 

به گزارش ثلاث، در این آیین دکتر صادق مختار پور سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر که خود گام به گام و با تمام وجود و ظرفیت، آستین همت را برای راه اندازی بخش زایشگاه بیمارستان امام هادی(ع) بالا زده بود و در  راه اندازی این زایشگاه نقش اول را ایفا کرده بود،   گفت: خوشحالم از اینکه آرزوی دیرینه مردم شهرستان دیر سرانجام محقق شد و زایشگاه بیمارستان امام هادی(ع) سرانجام بهره برداری شد.

وی گفت: این زایشگاه دارای ۱۰ تخت و ۲ اتاق عمل است  که  متخصص بیهوشی و جراح زنان نیز در آن حضور دارند. تا کنون ۲ عمل نیز در این بخش انجام شده است.

دکتر مختارپور عنوان کرد: در این خصوص جا دارد از دکتر احمدی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، دکتر زارعی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان دیر به شکل ویژه قدردانی نمایم که بنده را برای راه اندازی این زایشگاه و اتاق های عمل مساعدت نمودند.

به گزارش ایرنا ، فرماندار شهرستان دیر در این آیین نیز گفت: راه اندازی زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر یکی از اقدام‌های اساسی در بخش درمان این شهرستان است.

کریم علی حسنی افزود: با راه اندازی بخش جدید ۲۵ نفر از نیروهای فنی که در سایر بیمارستان‌ها مشغول به کار بودند، بازگشت به کار شدند.

وی گفت: همچنین بخش دیالیز این بیمارستان نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احدث است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: رویکرد این دانشگاه ارتقای بخش‌های مختلف پزشکی و بیمارستانی بوده و در زمان حاضر بسیاری از بیمارستان‌های استان ارتقاء یافته و بخش‌های مختلف در نقشه کاربری آنها اضافه شده است.

جعفر زارعی زاده افزود: افتتاح زایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) دیر یکی از اقدام‌های اساسی در بخش درمان این شهرستان است.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل و راه اندازی همه بخش‌های بیمارستان دیر یکی از آرزوهای اساسی مردم این شهرستان است.

حجت الاسلام موسی احمدی افزود: مردم همیشه حامی و پشتیبان نظام اسلامی هستند و لیاقت و شایستگی بیش از این خدمت را دارند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی نیروهای پیمانی مشغول به کار در بیمارستان‌های دیر و کنگان پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنهاست که باید مشکل آنان برطرف شود.

 

امام جمعه دیر گفت: بعد از ۲۸ سال از زمان ساخت بیمارستان این شهرستان تاکنون تکمیل و تجهیز همه بخش‌های این مرکز درمانی یکی از مطالبه‌های مردم به شمار می‌رود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: راه اندازی زایشگاه بیمارستان اقدام شایسته ای است و با توجه به اینکه جامعه سالمندی رو به افزایش است انتظار می‌رود نسبت به تولد و فرزند آوری فرهنگ سازی شود.

 

بخش اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه تخصصی، تصفیه خانه، اکسژن سن ترال،دیزل ژنراتور، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، رخت‌شویی خانه و اوزن تراپی بیمارستان فعال است.  بخش زایشگاه دارای اتاق معاینه، مامای کشیک، اتاق درد، کار کثیف، اتاق زایمان، کار پرستار و ریکاوری است.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن