بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67506
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 فروردین 01 8:37 ب.ظ

تاکید معاون درمان علوم پزشکی بوشهر بر تقویت اورژانس و درمانگاه های بیمارستان امام خمینی کنگان

ثلاث- با حضور سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان برگزار شد و از زحمات رئیس پیشین این بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

دکتر احمد یزدان پناه در این آیین با تقدیر از زحمات دکتر صادق مختارپور رئیس سابق بیمارستان امام خمینی کنگان اظهار کرد: مدیریت بیمارستان‌ها در شرایط کنونی و با توجه به کمبودهای مالی و تجهیزاتی و نیروی متخصص، کاری بسیار دشوار و پرمسئولیت است، ایشان از تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت بیمارستان کنگان در دوران بحران کرونا که جنوب استان را پوشش می‌داد، قدردانی کرد.
وی ضمن خیرمقدم به دکتر سیده انیسه سجادی زاده به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: از سرپرست جدید بیمارستان کنگان انتظار می‌رود تا در کنار تیم مدیریتی مرکز و تعامل با مدیران حوزه ستادی دانشگاه، برنامه جامعه درمان برای مدت ۴ و ۸ سال در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به مردم شریف جنوب استان تدوین کنند.
سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ان‌شاءالله پایان اردیبهشت‌ماه نقشه راه و برنامه راهبردی و عملیاتی ما در همه ابعاد پشتیبانی، تجهیزاتی، نیروی انسانی و غیره مشخص شود؛ اینکه در حال حاضر در کجا قرار داریم، نیازمندی‌های ما کدام است و قصد داریم در یک افق ۴ یا ۸ ساله به کدام نقطه برسیم.
دکتر یزدان پناه تصریح کرد: با عنایت به اینکه ظرفیت‌های مالی سیستم بهداشت و درمان بسیار محدود است و با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر انتظار می‌رود بیمارستان کنگان به جایگاه واقعی خود در استان برسد.
وی اضافه کرد:یکی از اهداف نظام سلامت، پاسخگویی به نیازهای غیرپزشکی بیماران است و در این میان بحث تکریم بیماران بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) به‌واسطه اینکه چهار شهرستان را پوشش می‌دهد و فاصله آن از مرکز استان زیاد است، در اولویت ما قرار دارد.
دکتر یزدان پناه افزود: درمانگاه‌های بیمارستان به‌ویژه درمانگاه تخصصی باید به شکل ویژه تقویت شود تا اقشار مختلف با هر توان مالی بتوانند بهترین خدمات را به شکل دولتی در بیمارستان امام خمینی (ره) دریافت کنند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه رییس بیمارستان موردحمایت کامل دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود، تأکید کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی مسئولان شهرستان، نماینده مردم در مجلس، و امام‌جمعه، فرماندار و خیرین گران‌قدر در فضایی آرام زمینه ارتقاء کمی و کیفی خدمات به مردم شریف کنگان فراهم گردد.
آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی کنگان در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.  
در این آیین جمعی از مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند، دکتر سجادی زاده متخصص و جراح ارتوپد بیمارستان کنگان و از بومیان جنوب استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن