بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66891
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 29 دی 00 7:17 ب.ظ

نشست خیرین با رئیس بیمارستان کنگان با هدف بررسی راهکارهای ایجاد درآمدهای پایدار برگزار شد

نشست تعدادی از خیرین با رییس و مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان برگزار شد. در این نشست تعدادی از شهروندان کنگانی ضمن ارائه راهکارهایی مناسب برای برون رفت بیمارستان امام خمینی از تنگنایی مالی ، خواهان پیگیری جدی آن شدند. این راهکارهای عملیاتی در راستای ایجاد درآمد های پایدار و ثابت برای این مرکز […]

نشست تعدادی از خیرین با رییس و مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان برگزار شد.

در این نشست تعدادی از شهروندان کنگانی ضمن ارائه راهکارهایی مناسب برای برون رفت بیمارستان امام خمینی از تنگنایی مالی ، خواهان پیگیری جدی آن شدند. این راهکارهای عملیاتی در راستای ایجاد درآمد های پایدار و ثابت برای این مرکز درمانی ارائه شد.

مقرر گردید جهت جمع بندی نظرات و  پیشنهادات به زودی با جمع بیشتری از علاقه مندان به همکاری در این خصوص، نشستی با فرماندار شهرستان کنگان و نماینده مردم جنوب استان بوشهر برگزار شود . در این خصوص مقرر شد که متعاقبا اطلاع رسانی گسترده ای برای حضور نیکوکاران انجام شود.

محمدداد نایب رییس موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این نشست گزارشی از عملکرد ۸ ماه اخیر این موسسه  به حضار ارائه نمود.

 

دکتر صادق مختارپور رییس بیمارستان امام خمینی کنگان در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از کمک های ارزشمند خیرین خصوصا در جریان پیک کرونا افزود: حقیقتا نقش خیرین همیشه نقش تعیین کننده ای برای حوزه سلامت بوده است.

وی افزود: این بیمارستان به همت خیرین همین شهرستان ساخته شده است و لذا مردم قطعا دلسوزانه در ادامه راه نیز کنار ما خواهند بود تا بتوانیم برای ارائه هرچه بهتر خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی گام های بلندتری برداریم.

در بخشی از این نشست توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان کنگان توضیحاتی در خصوص موضوع درآمدهای بیمارستان های دولتی و هزینه کردهای آن ارائه نمود.

وی یادآور شد که هدف اصلی از تاسیس بیمارستان های دولتی، ارائه خدمات متنوع با نرخ مصوب وزارت بهداشت( دولتی) است و لذا ضروریست جهت  تامین  کسری و کمبود های هزینه بیمارستان های دولتی، از  سایر منابع استفاده شود که تأمین آن بر عهده دولت است همچنین با توجه به افزایش مراجعین ما به علت حضور صنعت منطقه پارس،  این کسری بودجه میتواند از طریق صنعت پیرامون، تامین گردد.

 

 

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن