بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67457
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 فروردین 01 9:10 ب.ظ

بازدید عیدانه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان کنگان

ثلاث- سرپرست دانشگاه علم پزشکی بوشهر در ششمین روز از نوروز ۱۴۰۱ ضمن بازدید عیدانه از بیمارستان کنگان، از پرسنل این مرکز درمانی تقدیر کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر حسن ملکی زاده در ششمین روز از نوروز ۱۴۰۱ چند بخش از بیمارستان کنگان را مورد بازدید قرار داد.

وی از بخش های مختلف ساختمان الحاقی بازدید به عمل آورد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن عرض خدا قوت و تبریک به مناسبت نوروز باستانی به پرسنل بخش های اتفاقات اورژانس، احیاء (CPR ) و بستری اوژانس، از کارکنان این بخش ها بابت یک سال تلاش شبانه روزی در این مرکز درمانی قدردانی کرد و به رسم تشکر به آنان کارت هدیه تقدیم کرد.

شایان ذکر است که در این بازدید خلیل جوکار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، دکتر صادق مختارپور رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ، توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره)، زینب درویشی مترون بیمارستان امام خمینی(ره) و حسن زارعی مسئول حراست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز حضور داشتند.

گفتنی است اورژانس بیمارستان کنگان به طور میانگین هر ماه هشت هزار نفر مراجعه کننده دارد و از این رو یکی از فعال ترین بخش های درمانی استان بوشهر محسوب می شود.

 

عکس: مصطفی صفایی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن