بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48069
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 خرداد 97 9:43 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، دشمنان را ناامید خواهند کرد

ثلاث- امام جمعه کنگان: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش ثلاث،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران روزه دار کنگانی با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی قدس افزود: امسال در حالی مردم راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار خواهند کرد که آمریکای خبیث سفارت خود را به قدس شریف انتقال و رژیم کودک کش صهیونیستی جنایات زیادی را علیه ملت مظلوم فلسطین اعمال کردند.

وی روز جهانی قدس را یادگار بزرگ امام راحل ذکر و بیان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور گسترده در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور میلیونی ضمن اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه مسجد الاقصی ، مشت محکمی به دهان آمریکای جنایتکار و رژیم های منحوس و کودک کش صهیونیستی و سعودی خواهند زد.

خطیب جمعه در بخش دیگر با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی (علیه السلام) گفت: وجود بیش از سیصد آیه قرآن کریم ، دهها و صدها حدیث از زبان رسول خدا در فضیلت امیرالمومنین علی (علیه السلام) موید جایگاه بزرگ مرد عالم هستی است که باید تلاش شود معرفت و شناخت به ساحت آن امام همام روز به روز بیشتر شود.

محمودی حق محوری ، انتخاب کارگزاران با ملاک شایسته سالاری ، دلسوزی برای مردم بویژه اقشار آسیب پذیر ، ساده زیستی و توجه به کرامت انسانی را از ویژگی های بارز حکومت داری امیرالمومنین ذکر و بر لزوم تاسی همگان به سیره و منش فردی و اجتماعی آنحضرت تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت لیالی قدر در آیینه قرآن و عترت و اهتمام خاص ائمه اهلبیت به احیاء و شب زنده داری در این شب ها ، یاد آوری کرد: شب های قدر فرصتی برای رها شدن از نفسانیات و پرواز در مسیر سعادت و کمال و رسیدن به قرب الهی است.

امام جمعه در بخش دیگر با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی گفت: معظم له در خصوص انتقاد ها نسبت به دستگاه های زیرمجموعه رهبری از جمله صدا و سیما و بیان این نکته که انتصاب ها بمعنی مدیریت آن مجموعه ها توسط رهبری نیست ، یادآور شدند که من در مواجهه با صدا و سیما هم در مدیریت فعلی و هم در مدیریت های قبلی همیشه موضع انتقادی دارم .

وی با تبیین ابعاد فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و لزوم بازخوانی فرمایشات معظم له تاکید کردند: به فرموده رهبری ، راه علاج اشکالات اینست که عناصر جوان ، مومن و پرانگیزه و انقلابی در بدنه این دستگاهها تزریق شوند.

خطیب جمعه با اشاره به مراحل انقلاب از زبان رهبر معظم انقلاب خاطر نشان ساخت: انقلابی بودن ، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن راه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی است.

محمودی با تسلیت ارتحال امام امت و نکوداشت شهدای ۱۵ خردا گفت: امام شخصیتی است که بعد از انبیاء و اوصیاء و ائمه اطهار (علیهم السلام) ، جهان شخصیتی به جامعیت او را ندیده است.

وی افزود: اگر بخواهیم عمق مصیبت ۱۴ خرداد و فقدان امام امت را بازگو کنیم باید به تعبیر رهبری بگوییم ، هیچ روزی چون ۱۴ خرداد نبود که در آن طوفان مصیبت و عزا بر این مردم تازیانه غم و اندوه فرود آورد و در آن روز خورشیدی غروب کرد که با طلوعش هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشیده بود./ ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن