بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48700
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 تیر 97 12:25 ب.ظ

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛

خدمات هتلینگ در بیمارستان کنگان توسعه می‌یابد/ آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی

ثلاث- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی در بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: خدمات هتلینگ در بیمارستان کنگان توسعه می‌یابد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: ایجاد خدمات هتلینگ برای بیمارستان کنگان به‌ویژه در بخش زنان و زایمان از برنامه‌های ما برای این مرکز درمانی است که مردم بتوانند از خدمات ویژه این بیمارستان نیز بهره‌مند شوند.
وی بابیان اینکه یک نمونه از این نوع خدمات، “ایجاد ال‌دی‌آر” در بخش زایشگاه است ادامه داد: ال‌دی‌آر اتاق‌های تک‌نفره زایمان است که در زایشگاه تعریف می‌شود و تمام مراحل درد، زایمان و پس از زایمان در این اتاق خصوصی سپری‌شده و همراه زائو می‌تواند کنار وی باشد.
دکتر کشمیری با اشاره به اینکه این اتاق دارای امکانات رفاهی مانند مبل تخت خوابشو، تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن و… است، افزود: ال‌دی‌آر از نیازهای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ان‌شاءالله جلساتی را در دانشگاه برگزار خواهیم کرد و با کمک معاونت توسعه و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، استارت این کار را خواهیم زد.
دکتر کشمیری عنوان کرد: در مورد درمانگاه تخصصی نیز قرار شد معاونت توسعه دانشگاه نتیجه جلسه با فرماندار را به ما اعلان کند تا ان‌شاءالله بتوانیم اگر شرایط مهیا باشد در هفته دولت امسال عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی را در فضای داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان آغاز کنیم و در واقع ساخت این درمانگاه استارت بخورد.
وی افزود: احداث پانسیون پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز از پروژه‌هایی است که در سفر اخیر به بیمارستان کنگان، کار پیگیری آن را شروع کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم پایه‌گذار آن نیز باشیم.
گفتنی است که ساختمان کنونی درمانگاه تخصصی کوثر کنگان به شکل استیجاری (به مدت قرارداد ۵ سال) از تیرماه سال ۹۴ در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن