بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49060
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 31 تیر 97 1:08 ق.ظ

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان:

وزارت نفت حمایت بیشتری از قطب درمان جنوب استان بوشهر داشته باشد

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان قطب درمان جنوب استان وزارت نفت حمایت بیشتری از قطب درمان جنوب استان بوشهر داشته باشد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دکتر حسن حیدری در حاشیه بازدید امام‌جمعه سیراف از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان داشت: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت و درمان ایجاد سلامت معنوی در بیمارستان‌ها است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تأکید کرد: با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان قطب درمان جنوب استان و اینکه اکثر مراجعین این حوزه، بیمارستان کنگان را برای درمان خود انتخاب می‌کنند، نیاز است که در همه سطوح و از همه مسئولین موردحمایت قرار گیرد.
وی ادامه داد: نیاز است که مسئولین نفتی نیز همان‌طور که در گذشته کمک‌های خوبی به این مرکز درمانی داشته‌اند، این همکاری و مساعدت را برحسب نیاز بیش از قبل به بیمارستان کنگان داشته باشند.
این مقام مسئول اضافه کرد: پشتیبانی‌ها و مساعدت‌های نفتی‌ها به بیمارستان در گذشته (الحاقی، ام آر آی، دیزل ژنراتور، دستگاه اتوآنالایزر، DDR و … که بخشی از آن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و بخش دیگر از طریق همکاری و مساعدت سازمان منطقه ویژه پارس و شرکت عملیات غیر صنعتی پاسارگاد تأمین‌شده) خوب بوده است و از این بابت از آن‌ها بسیار سپاسگزاریم.
دکتر حیدری بیان کرد: نیازمندی‌های این مرکز درمانی با توجه به حجم گسترده مراجعات، بسیار فراتر می‌باشد و نیاز است در سطح بسیار وسیع‌تر و کامل‌تر، این پشتیبانی، مساعدت و همکاری‌ها انجام گیرد.
وی عنوان کرد: برای اینکه بیمارستان کنگان بتواند خدمات خود را در حد نیاز منطقه ارتقا دهد، لازم است که نفتی‌ها و شرکت‌های منطقه فراتر از گذشته به این مرکز درمانی کمک کنند.

فعال کردن روابط عمومی جهت آگاهی بخشی به مردم و ایجاد اعتماد
وی اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با فعال کردن و بکار گیری روابط عمومی (از آذرماه سال ۱۳۹۴)، بیشتر به دنبال این بوده که با ارایه فعالیت‌ها، خدمات ارایه‌شده به صدها هزار نفر در طول هرسال، تجهیزات موجود در این مرکز درمانی، پزشکان مستقر در بیمارستان و دیگر اخبار حقیقی را به اطلاع و آگاهی شهروندان برساند تا بتوانیم بحث اعتمادسازی و رضایتمندی را در مردم خوب و قدرشناس منطقه افزایش دهیم.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در همین راستا ادامه داد: بیشتر امکانات و پزشکانی که در اکثر بیمارستان‌های (دولتی) سایر شهرها و استان‌ها وجود دارد، مشابه یا حتی بعضاً بهتر از آن در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز وجود دارد.
دکتر حیدری اضافه کرد: این وظیفه ما است که برای مردم از این نوع خدمات بیشتر اطلاع‌رسانی کنیم تا موجب ایجاد اعتماد بیشتر در آنان شود تا از امکاناتی که حقشان است در همین بیمارستان استفاده کنند و در این زمینه نقش روابط عمومی ما بسیار مؤثر و تعیین‌کننده می‌باشد.

معنویات یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در حوزه سلامت می‌باشد
وی تصریح کرد: معنویات یکی از شاخص‌های تأثیرگذار در حوزه سلامت می‌باشد و در این خصوص بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در حال حاضر از سه روحانی استفاده می‌کند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: سلامت معنوی و رویکرد ارتقای سطح معنویات بیماران، همراه بیماران و حتی پرسنل بیمارستان، در افزایش روحیه بیماران برای مقابله با بیماری و همچنین بالا رفتن کیفیت خدمات پرسنل بسیار مؤثر است.
دکتر حسن حیدری گفت: جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی، بیمارستان کنگان آمادگی همکاری با ائمه جمعه شهرستان در بحث برگزاری کلاس‌های مختلف جهت ارتقا سطح فرهنگ کاری پرسنل خود را دارد.

امام‌جمعه سیراف نیز در این بازدید گفت: آماده پذیرایی و هماهنگی جهت تور سیراف گردی برای پرسنل بیمارستان کنگان هستیم؛ این کار شاید اندکی در بحث رفاهی و تفریحی پرسنل زحمت‌کش این مرکز درمانی تأثیرگذار باشد و ما نیز مایلیم در این کار سهیم باشیم.
حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری از ایجاد سیستم نوبت‌دهی تلفنی در درمانگاه تخصصی کوثر کنگان نیز تشکر کرد و افزود: برای شهروندان سیرافی که ناچارند مسافتی طولانی را تا کنگان طی کنند، سیستم نوبت‌دهی تلفنی بسیار کارآمد و تسهیل‌کننده کار است.
وی تصریح کرد: شهروندان سیرافی می‌توانند به‌راحتی از طریق تلفن (از منزل)، اقدام به گرفتن نوبت کنند و با خیال راحت و زمان معین، در درمانگاه حاضر شوند

فعال کردن روابط عمومی در بیمارستان کنگان تأثیر مستقیمی در انعکاس نوع خدمات به مردم داشته است
امام‌جمعه سیراف اظهار داشت: یکی از اشکالات سنوات قبل (قبل از آذرماه سال ۹۴) در بیمارستان کنگان، نبود روابط عمومی در این بیمارستان بود که مردم بتوانند از نوع و میزان خدمات و تجهیزات و پزشکان متخصص این مرکز درمانی آگاهی یابند که به حمدالله در سال‌های اخیر این اتفاق رخ‌داده و شاهدیم که تمام خدمات بیمارستان کنگان و تجهیزات موجود را به‌خوبی به اطلاع مردم می‌رساند و این یک اتاق خوب و مؤثر جهت بالا بردن آگاهی و رضایتمندی مردم از بیمارستان امام خمینی (ره) بوده است.

پزشکان بیشتری در درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان کنگان برای کاهش هزینه‌های پرداختی مردم جذب شوند
حجت‌الاسلام عاشوری درخواست کرد: پزشکان متخصص به شکل هرچه بیشتر در درمانگاه‌های تخصصیِ خودِ بیمارستان امام خمینی (ره) جذب یا حاضر شوند تا مردم بتوانند از این طریق با تعرفه‌های دولتی اقدام به درمان نمایند.
مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز گفت: بیماران، همراهان آن‌ها و پرسنل می‌توانند سؤالات مربوط به احکام، عقاید، سؤالات شرعی را مستقیماً با روحانیون مستقر در بیمارستان کنگان در میان بگذارند.


مهندس محمود میر حاجی مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی کنگان ابراز امیدواری کرد: بیمارستان مایل است تعاملات خود را با ائمه جمعه افزایش و گسترش داده و بتواند فعالیت‌های حقیقی این مرکز درمانی را ارایه دهد.
وی در پایان از حضور و توجه امام‌جمعه سیراف نسبت به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قدردانی کرد.

گفتنی است امام‌جمعه سیراف در بازدید سرزده، از چند بخش بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد.
در این بازدید، حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری به همراه مدیران بیمارستان امام خمینی (ره) از بخش در حال احداث DDR (رادیولوژی دیجیتال)، بخش بستری اورژانس، بخش داخلی، آی سی یو الحاقی که همگی این موارد قرار است امسال به بهره‌برداری برسد، بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت توسعه این مرکز درمانی قرار گرفت.
وی همچنین از چند دستگاه که اخیراً توسط شرکت‌های منطقه (منطقه ویژه پارس، شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس) در اختیار بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قرارگرفته بود نیز بازدید کرد.
امام‌جمعه سیراف در خصوص برخی زیرساخت‌های فراهم‌شده در بیمارستان کنگان جهت ارائه هرچه بیشتر و بهتر خدمت به مردم، از مسئولین وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و شرکت‌های مستقر در منطقه و مسئولین شهرستانی تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    فعال کردن روابط عمومی جهت آگاهی بخشی به مردم و ایجاد اعتماد>لطفا جهت آگاهی مردم شهرستان کنگان مقدار اجاره ماهیانه ساختمان کلینیک تخصصی کوثر شفاف سازی نمایید.

    —-

    ثلاث- کاربر گرامی. قرارداد درمانگاه تخصصی کوثر در سال ۹۴ به مدت ۵ سال منعقد شد. در سال اول قرارداد رقم اجاره چیزی در حدود ۴۰ میلیون تومان بود و طبق شنیده های موثق هر سال درصدی( مثلا ۱۰ درصد) بر اجاره این کلینیک اضافه می شود. با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین درخواست مسئولین بیمارستان، درمانگاه جدید به زودی در محل ( احتمالا زمین بیمارستان) کلنگ زنی می شود. چنانچه توضیحات تکمیلی نیاز باشد نیز آماده پاسخگویی از طریق حضوری یا تلفنی هستیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن