بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49868
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 شهریور 97 3:08 ب.ظ

دریافت 5 لوح برتر توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛

درخشش بیمارستان کنگان در نخستین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی

ثلاث- بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در نخستین جشنواره ملی تجارب موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف خوش درخشید.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در این جشنواره لوح برتر استانی در حیطه مدیریت به مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، در حیطه کمک‌های مردمی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و در حیطه وصول درآمد به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه اهدا شد.
گفتنی است در حیطه اقتصاد انرژی و مراقبت‌های درمانی دو لوح برتر استانی به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تعلق گرفت.
در این جشنواره یک‌روزه از ۱۵ دانشگاه و بیمارستان موفق کشور در مدیریت منابع و مصارف، تقدیر به عمل آمد که دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، مشهد و تبریز به‌عنوان دانشگاه‌های برتر معرفی شدند.
نخستین جشنواره ملی تجارت موفق بیمارستانی در مدیریت منابع و مصارف با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، معاونان و مسئولین وزارت بهداشت و درمان، روسا و معاونین درمان دانشگاه‌ها و روسای بیمارستان‌های سراسر کشور در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد.
گفتنی است در حاشیه برگزاری این جشنواره، نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ارایه خدمات بیمارستانی و معرفی تجارب موفق، برپا شد که مورد بازدید دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان و دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس و معاونان دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفت.
شما را به دیدن گزارش تصویری این جشنواره دعوت می‌کنیم.

 

در این جشنواره علاوه بر مدیران ارشد ددنشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان کنگان نیز حضور داشت.

مهمان ویژه این مراسم دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در کنار وزیر بهداشت و درمان نشسته بود و در بخشی از برنامه به ایراد سخن پرداخت.

عکس: محمد غلامحسینی
.
.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن