بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50284
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 مهر 97 1:57 ب.ظ

اقدام جالب شورای اسلامی شهر کنگان جهت تسریع در پیگیری مطالبات مردمی

ثلاث- شورای اسلامی شهر کنگان در اقدامی جالب برای پیگیری هدفمندتر تقاضاهای شهروندان، فرم هایی را طراحی و چاپ کرده است که مراجعین مسائل و تقاضاهای خود را در آن ثبت می کنند تا از این طریق مطالبات به شکل دقیق تر، سریعتر و هدفمندتر دنبال شود.

به گزارش ثلاث، شورای اسلامی شهر کنگان به ریاست دکتر مرتضی منصوری در اقدامی جالب برای پیگیری هدفمندتر تقاضاهای شهروندان، فرم هایی را طراحی و چاپ کرده است که از این طریق مطالبات را به شکل دقیق تر، سریعتر و هدفمندتر دنبال می کند.

شهروندان پس از مراجعه به شورای اسلامی شهر کنگان، مشخصات کلی خود را را به همراه درخواست خود در این فرم ثبت می کنند؛ این درخواست ها توسط شورای شهر پیگیری می شود.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت:  با طراحی این فرمها سعی بر منظم تر نمودن پیگیری هایمان داریم که انشاءالله بتوانیم گامی هر چند کوچک برای پیگیری مطالبات مردمی برداریم؛ ضمن اینکه در این کار سرعت نتیجه گیری نیز بالاست.

دکتر مرتضی منصوری ادامه داد: شورای اسلامی شهر کنگان پس از بررسی درخواست های مطرح شده، آن را دسته بندی و ساماندهی کرده و چنانچه مربوط به نهاد شورا یا شهرداری باشد همکاران ما در شورا مستقیما موضوع را پیگیری خواهند کرد. درخواست های مطرح شده چنانچه مرتبط با سایر نهادها و ارگان ها باشد، همکاران ما ضمن ارجاع درخواست مربوطه، زمانی را جهت بررسی موضوع و پاسخ به درخواست های شهروندان مشخص می‌کنند، به گونه ای که درخواست ها در یک زمان مشخص قابل پاسخگویی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان اظهار امیدواری کرد: انشاءالله با همکاری کلیه مسئولین بتوانیم به نتیجه دلخواه که همان رضایت مردم است دست یابیم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن