بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50411
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 8 مهر 97 2:07 ب.ظ

رئیس شورای شهر کنگان:

ایثار و از خودگذشتگی ویژگی بارز آتش نشانان است

ثلاث- رئیس شورای اسلامی بندر کنگان گفت: ایثار و از خودگذشتگی ویژگی بارز آتش نشانان است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان ، همزمان با هفتم مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی ، و با حضور مهندس نوروزی فرماندار کنگان ، مهندس منصوری رئیس شورای اسلامی ، مهندس جمالی شهردار ، مهندس کرمی نایب رئیس شورای اسلامی بندر کنگان و جمعی از مسئولان ، آتش نشانان شهرداری کنگان تجلیل شدند.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان در حاشیه این آیین گفت: ایثار و از خودگذشتگی ویژگی بارز آتش نشانان است .

مهندس مرتضی منصوری افزود:  شهدای آتش نشان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گواه و سندی بر مردانگی و فدا شدن برای حفظ جان و مال هموطنان توسط این مردان بی ادعا است.

وی با تقدیر از تلاش آتش نشانان شهرداری کنگان بیان کرد: تلاش آتش نشانان در حوادث مختلف شهری بویژه ایثار آنان در مهار آتش سوزی حادثه اسکله کنگان از ذهن مردم قدرشناس و فهیم کنگان محو نخواهد شد و آتش نشانان عزیز همواره باید عامل دلگرمی و اطمینان و اعتماد مردم باشند.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان با تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی جسمانی و فیزیکی ، به روز بودن را یکی از ضروریات آتش نشانی دانست و بیان نمود: آتش نشانان در زمینه دانش تخصصی باید بروز باشند.

منصوری در تکمیل این بخش از سخنان خود اظهار داشت: دوره های آموزشی مورد نیاز آتش نشانان باید طبق تقویم و جدول زمان بندی اجرایی شود.

شهردار کنگان نیز در این مراسم اتش نشانان را جان برکفان بی ادعا و ایثارگران نستوهی دانست که همواره آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مهندس رحیم جمالی افزود: نیروهای آتش نشانی در سخت ترین شرایط و خطرناکترین موقعیت ها در جهت نجات جان و مال مردم در صحنه حاضر می شوند.

شهردار کنگان بیان نمود: اعتماد مردم به آتش نشانان و مجموعه آتش نشانی شهرداری کنگان یکی از افتخارات بزرگ این مجموعه است.

وی در پایان از آمادگی بیش از پیش آتش نشانان برای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

در این آیین آتش نشانان شهرداری کنگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن