بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60523
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 خرداد 99 6:04 ب.ظ

رنج نبود امکانات در همسایگی قطب انرژی

ثلاث-«شیرینو» بزرگترین روستای جنوب استان بوشهر از مشکلاتی همچون نبود بانک، دبیرستان، آتش نشانی و کم آبی رنج می‌برد.


روستای شیرینو از توابع شهرستان کنگان یکی از بزرگترین روستا‌های جنوب استان بوشهر با جمعیتی بالغ بر۱۰ هزار نفر در همسایگی صنعت قرار دارد.

با توجه به قرار گرفتن این روستا در کنار صنعت و انرژی، بیشتر کارکنان و پرسنل شاغل در شرکت‌ها ساکن این روستا می‌باشند و باعث شده است که آمار جمعیت این روستا افزایش یابد.

رنج نبود امکانات در همسایگی قطب انرژی

این روستا در بین روستای برکه چوپان و پرک قرار دارد و مردم این روستاها با مشکلات زیادی مواجه هستند. نبود بانک،کم آبی، بیکاری، نیمه کاره بودن ساختمان درمانگاه شیرینو، نبود ایستگاه آتش نشانی از جمله مشکلاتی است که مردم شیرینو با آن‌ها مواجه هستند.

باتوجه به نزدیکی این روستا به شرکت‌ها و رخ دادن آتش سوزی‌ در آن منطقه لذا استقرار ایستگاه آتش نشانی مجهز در این روستا ضروری است.

شرکت‌های مستقردر منطقه به جامعه پیرامونی توجه کنند

عادل بلوچی در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث گفت: متاسفانه تراکم جمعیتی روستای شیرینو بالا است و ما مردم شیرینو انتظار داریم یک ایستگاه آتش نشانی مجهز در خور جمعیت این روستا استقرار یابد.

این جوان اهل روستای شیرینو افزود: با وجود اینکه این روستا در کنار سایت ۲ کنگان و شرکت‌ پازارگاد قرار دارد اما متاسفانه از مشکلاتی همچون نبودن شعبه بانک، قطعی آب، نداشتن دبیرستان دخترانه و پسرانه، اشتغال و… رنج می‌برد.

بلوچی بیان کرد: از مسؤولین و به ویژه شرکت‌های مستقر در منطقه انتظار داریم نسبت به این روستا توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: چندشب پیش نیز یک آتش سوزی در این روستا رخ داد که نبود آتش نشانی باعث گسترش بیشتر این آتش شد.

به گزارش ثلاث با توجه به استقرار شرکت‌ها در منطقه انتظار می‌رود که نسبت به جامعه پیرامونی خود توجه لازم را داشته و در راستای توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

احداث آتش نشانی می‌تواند در موقع ضروری نقش موثری ایفا کند و همچنین فراهم کردن امکانات در این روستا می‌تواند کمک شایانی را به مردم و منجر به برطرف شدن نیازهای رفاهی، آموزشی و بهداشتی این روستا شود.

گزارش:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن