بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50754
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 آبان 97 3:45 ب.ظ

تنوع خدمات درمانی بیمارستان کنگان رو به افزایش است

جذب سومین جراح مغز و ستون فقرات در بیمارستان کنگان

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با جذب سومین جراح مغز و ستون فقرات تنوع خدمات درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گسترش یافت.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، حسن حیدری گفت: در ادامه روند جذب پزشکان متخصص، سومین جراح مغز و ستون فقرات نیز جذب بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شد.
دکتر حیدری افزود: این پزشک جراح از روز یکم آبان ماه ۹۷ با حضور در کلینیک تخصصی کوثر خدمت‌رسانی به هم شهریان محترم را آغاز نموده است.
وی افزود: این موضوع در راستای اجرای بسته‌های طرح تحول نظام سلامت و با هماهنگی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام‌گرفته است.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی اتاق عمل جراحی مغز و ستون فقرات در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و جذب ۳ جراح مغز و ستوان فقرات، امکان ارائه خدمات درمانی مرتبط در این مرکز درمانی میسر شده است.
دکتر حیدری گفت: هدف از جذب سومین جراح مغز و ستوان فقرات، گسترش و تنوع خدمات درمانی در بیمارستان کنگان به‌منظور افزایش رضایتمندی مردم است.
لازم به ذکر است که نخستین عمل جراحی مغز در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ۲ ماه قبل به دست متخصصان این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن