بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50931
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 آبان 97 3:19 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

اگر نفت ما صادر نشود، قطره ای نفت از منطقه صادر نخواهد شد

ثلاث- امام جمعه کنگان در خصوص تهدید به تحریم نفت ایران گفت: اگر نفت ما صادر نشود ، قطره ای نفت از منطقه صادر نخواهد شد.

 

 

 

امام جمعه کنگان:

*تهدید به تحریم ملت ایران را مقاوم تر می کند / ملت ایران دو ماه در کلاس درس حسینی شعار هیهات من الذله را زمزمه کردند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد / اگر نفت ما صادر نشود ، قطره ای نفت از منطقه صادر نخواهد شد*

 

 

به گزارش ثلاث،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: تجربه ثابت کرده ملت ایران با تهدید نتنها عقب نشینی نمی کند بلکه مقاوم تر از همیشه خواهد شد.

وی بیان کرد: آمریکا در آستانه ۱۳ آبان بدنبال بزرگنمایی مرحله دوم تحریم هاست اما هنوز ملت ایران را نشناخته و باید بداند اگر بخواهد فعالیت بندری و کشتیرانی ایران را تحریم کند ، امکان فعالیت بندری و کشتیرانی برای هیچ کشوری در منطقه وجود نخواهد داشت.

خطیب جمعه در خصوص تهدید به تحریم نفت ایران گفت: اگر نفت ما صادر نشود ، قطره ای نفت از منطقه صادر نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران دو ماه در کلاس درس حسینی شعار هیهات من الذله را زمزمه کردند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

محمودی با نکوداشت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت شهدای دانش آموز ، ۱۳ آبان را روز شکوفایی جوان مومن انقلابی دانست و با دعوت از آحاد مردم و مسئولین به حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان استکبار ستیزی خود را به عالم نشان خواهند داد.

امام جمعه در بخش دیگر با اشاره به همایش بزرگ و بی نظیر اربعین حسینی ، با تشکر از همه زائرین و خادمین حسینی در عراق و ایران اسلامی از جمله دستاوردهای اربعین حسینی وحدت امت اسلام و جهان تشیع و وفاق دو ملت ایران و عراق بود.

محمودی همچنین از همه دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی و موکب های عزاداری تقدیر و خواستار افزایش موکب های استقبال از زائرین حسینی در عراق توسط دلدادگان حسینی از شهرستان کنگان شد.

وی با تبیین زیارت اربعین حسینی به ویژگی های اهل شقاق در حادثه جانسوز عاشورا اشاره و بیان کرد: فریب خوردگی از دنیا ، فراموشی آخرت ، له شدن در برابر هوای نفس و رها کردن ولی خدا و مطیع و بنده اهل شقاق شدن چهار ویژگی کسانی بود که در جنایت بزرگ عاشورا نقش داشتند که باید همگان مراقب این چهار ویژگی شوم در همه عرصه ها باشند .

محمودی با تسلیت ارتحال پیامبر اعظم (صل الله علیه و آله و سلم) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و حضرت امام رضا (علیه السلام) بیان کرد: این مناسبت ها فرصتی برای بازخوانی سیره نبوی و تبیین سیره ائمه اهلبیت (علیهم السلام) و عمل به سیره آنان است.

وی با محکوم نمودن حمله نظامیان نیجریه به عزاداران حسینی گفت: امت اسلام و آزادی خواهان دنیا باید با محکوم نمودن عوامل این جنایت که وابستگان به آل سعود اند آنها را به پای میز محاکمه بکشانند./ ابوذر حسین پور – کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن