بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51103
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 25 آبان 97 6:08 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

اقدام انقلابی دستگاه قضایی در اعدام دو مفسد اقتصادی قابل تحسین است

ثلاث- انتظار مردم از دستگاههای نظارتی و قضایی همین است که اجازه ندهند در شرایط سخت اقتصادی اختلاس های میلیاردی و رانت های کذایی صورت گیرد.

امام جمعه کنگان:

نهم ربیع آغاز جشن امامت امام زمان (عج) ، فرصتی برای شناخت آنحضرت و بستر سازی برای ظهور آن منجی و مصلح کل است / اقدام انقلابی دستگاه قضایی در اعدام دو مفسد اقتصادی قابل تحسین است / هفته وحدت یکی از ابتکارات ماندگار نظام دینی است

 

 

به گزارش ثلاث،  حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت افزود: هفته وحدت فرصتی برای تحکیم و تقویت وحدت و همدلی امت اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمن می خواهد در صفوف مسلمین انشقاق ایجاد کنند که میلاد پیامبر رحمت و منادی وحدت و فرزندش امام صادق (علیه السلام) بهانه و فرصتی مغتنم برای همدلی و همگرایی و اتحاد امت پیامبر اعظم است.

امام جمعه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) گفت: در کنار وظیفۀ هدایت اعتقادی مردم ، مواضع علمی امام (علیه السلام) در پاسخ های قاطع و استوار دربارۀ شبهه ها و افکار کفرآمیز و بیان کردن حق با روش های مختلف و تالیفات علمی رسالتی بود که امام آن را به خوبی انجام داد.

وی با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) بعنوان بزرگترین جشن شیعه اعلام کرد: مهمترین و محوری ترین بحث نهم ربیع ، آغاز ولایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است که این مناسبت فرصتی برای شناخت آن امام و ایجاد مقدمات ظهور آن مصلح و منجی کل است.

خطیب جمعه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج این شجره طیبه انقلاب اسلامی امروز الگویی برای همه آزادگان عالم شده بگونه ای که همین تفکر بسیجی توانسته در کشورهایی مانند عراق ، سوریه و لبنان دشمن را عقب براند.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی نیاز مبرم جامعه است و باید از ظرفیت بالای بسیج در همه عرصه ها بهره برد ، همانگونه که تا کنون این شجره طیبه در عرصه های بزرگ علمی و اقتصادی توانسته حرکت رو به جلوی کشور را بیشتر کند.

محمودی به پیروزی اخیر جبهه مقاومت ، مجبور شدن رژیم جعلی صهیونیست به عقب نشینی و پذیرش آتش بس اشاره و بیان نمود: رژیم کودک کش صهیونیستی با آن همه تسلیحات مقابل گروههای مقاومت تسلیم و ذلیل شد و صهیونیست ها بدانند اگر بخواهند کوچکترین نگاه چپی به نظام اسلامی کند با مشت آهنین نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی مواجه خواهند شد.

امام جمعه کنگان در ادامه با تحسین اقدام انقلابی دستگاه قضایی در اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: انتظار مردم از دستگاههای نظارتی و قضایی همین است که اجازه ندهند در شرایط سخت اقتصادی اختلاس های میلیاردی و رانت های کذایی صورت گیرد.

وی در پایان با نکوداشت یاد و خاطره علامه محمدتقی جعفری (ره) و شهید مهدی زین الدین از مقام علمی و معنوی علامه جفری و ایثار و شهامت و مددیریت جهادی و انقلابی شهید زین الدین تجلیل کرد./ ابوذر حسین پور کنگان

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن