بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51521
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 آذر 97 1:20 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

مرکز درمانی و مدرسه ۹ کلاسه شیرینو در دهه فجر کلنگ زنی می شود

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: مرکز درمانی و مدرسه ۹ کلاسه شیرینو در دهه فجر کلنگ زنی می شوند.

 

 

به گزارش ثلاث، فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان به اتفاق معاونین خود غلامحسین زیبا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، عباس بشی معاون برنامه ریزی وعمرانی فرماندار و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان کنگان با حضور در بندر شیرینو با اهالی این روستا پیرامون مسائل و مشکلات آنان دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار شهرستان کنگان پس از دیدار با مردم شیرینو در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: دیدار خوبی بود. ما در این این دیدار قولهای را به مردم خوب شیرینو دادیم که ان شاءالله قولمان را عملی خواهیم کرد.

فتح الله نوروزی گفت: مرکز درمانی شیرینو را با ۶۰۰ متر مربع زیر بنا و با همکاری و مساعدت شرکت پتروشیمی پارس در دهه فجر کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه را برای روستای شیرینو در دهه فجر با همکاری و مساعدت شرکت فرسا شیمی انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان کنگان اضافه کرد: در خصوص معضل اشتغال جوانان شیرینو نیز ان شاءالله با پیگیری های بیشتر بتوانیم مشکل اشتغال را به حداقل برسانیم.

نوروزی گفت: توسعه روستایی شیرینو در دستور کار و برنامه ریزی ما قرار دارد.

وی اظهار داشت: در سال ۹۶ بالغ بر ۲ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده و آلایندگی به روستای شیرینو اختصاص دادیم که در سال ۹۷ نیز ادامه دارد.

فرماندار کنگان اذعان داشت: زمین چمن مصنوعی فوتسال شیرینو از لحاظ کیفیتی مطلوب و مورد تایید ما نیست و به همین دلیل آن را افتتاح نکرده ایم و لازم است، اداره کل ورزش و جوانان استان، اقدام به اصلاح آن کند.

نوروزی عنوان کرد: وضعیت آب شیرینو را در تابستانی که گذشت بهبود بخشیدیم و این روال را ادامه خواهیم داد.

 

 

 

عکس: محمد علی قنبری

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن