بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51567
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 آذر 97 5:36 ب.ظ

3 امتیاز حساس، شکار بازی سوم

برد ارزشمند کنگانی ها در لیگ یک فوتسال بانوان کشور

ثلاث- نخستین پیروزی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان با پنج گل در لیگ یک کشور بدست آمد.

به گزارش ثلاث، تیم فوتسال بانوان فجر کنگان از سری مسابقات لیگ یک کشور در گروه چهارم این رقابت ها موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ تیم ملارد تهران را شکست دهد و نخستین برد خود را جشن بگیرد.

تیم فجر کنگان با کسب این برد، دارای ۴ امتیاز از سه بازی خود شد.

 

شهلا عمله سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان پس از کسب اولین برد مقابل نماینده تهران به خبرنگار ثلاث گفت: بازی نزدیکی را با تیم ملارد تهران داشتیم ولی خدا را شاکرم که به همت شاگردانم توانستیم از این دیدار سربلند بیرون بیاییم و هر سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

وی افزود: گل های تیم ما را زهرا صبوری( ۲ گل)، الهه جاویدان، زینب بازیاری و فرحانه خواجه هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان اظهار داشت: کل تیم ما از بابت این برد خوشحال هستند؛ البته این بازی برای ما تمام شده است و به فکر بازی بعد هستیم که ان شاءالله با تلاش و همت مضاعف بتوانیم دست پر از آن مسابقه خارج شویم.

خانم عمله گفت: عمده بازیکنان ما از استان بوشهر هستند. زننده گل های ما در این دیدار تماما بچه های همین استان هستند. انتظار می رود که مسئولین محترم استانی و شهرستانی نگاهی ویژه به تنها نماینده استان در لیگ یک داشته باشند.

 

ثلاث: تیم فوتسال بانوان فجر کنگان تنها نماینده استان بوشهر در گروه چهارم از لیگ یک کشور می باشند. این تیم نیازمند حمایت مالی بیشتر می باشد. صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در جنوب استان و مخصوصا شهرستان کنگان نیز می توانند با اندک هزینه ای، این نوع تیم های مستعد را مورد حمایت خود قرار دهند تا ضمن عمل به مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مناطق پیرامونی، به ورزش منطقه نیز در سطح کشوری کمک کرده باشند و رضایتمندی مردم را نیز از خود افزایش دهند. در این خصوص اداره کل ورزش و جوانام استان، نماینده محترم مجلس، شهرداری ها، شوراها و خیرین نیز می توانند یگیری و مساعدت نمایند.

  

نتیجه بازی گروه چهارم:

فجر کنگان ۵

هیات فوتبال ملارد ۴

 

پارسا البرز ۸

صدف کوهدشت ۲

 

 

شهروند ساری ۲

هیات فوتبال لردگان ۱

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن