بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52640
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 24 بهمن 97 0:58 ق.ظ

رپورتاژ آگهی؛

فروشگاه بزرگ اینترنتی خلیج مارکت راه اندازی شد

ثلاث- با همت یک شهروند استان بوشهر، فروشگاه بزرگ اینترنتی خلیج مارکت با گستره کاری کشوری، راه اندازی شد.

 

به گزارش ثلاث، با توجه به عمومی شدن استفاده از اینترنت و نفوذ بالای آن در بین مردم، هر روز بیش از پیش لزوم خرید چهره به چهره و حضور فیزیکی در محل خرید کمرنگ شده و به موازات جهانی شدن این پدیده، در ایران نیز فروشگاه های آنلاین از محبوبیت فراوانی برخوردار شده اند، اما نکته حائز اهمیت این است که تنها تعداد محدودی از این مارکت ها دارای محبوبیت هستند.

فروشگاه اینترنتی خلیج مارکت” یکی از بهترین و بزرگترین مارکت های اینترنتی در ایران و در جنوب کشور بابیش از ۴۰۰۰ کالا در زمینه های مختلف می باشد.

آنچه در این میان بیش از همه اهمیت دارد این است که برای اولین بار در جنوب کشور و در استان بوشهر چنین مارکت گسترده ای شروع به فعالیت نموده است.

موسس این مارکت گسترده کیست؟

منصور (رضا) حیدری صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی خلیج مارکت، صاحب امتیاز هتل های آرامیس در ایران و گرجستان، کار آفرین نمونه سال ۱۳۹۲ استان بوشهر، مشاور اقتصادی و گردشگری بندر دلوار، مدیر عامل و صاحب امتیاز شرکت کارخانجات تولیدی دستمال کاغذی سیلکی در کشور گرجستان، مدیرعامل شرکت تجاری بازرگانی نیلی لایف در گرجستان، مدیر عامل سردخانه ۱۰۰۰ تنی سه سار استان گیلان، مدیر عامل شرکت ساختانی سپیدار در استان گیلان، مدیر عامل مرکز تجاری آرامیس آرینا و سهامدار شرکت ساختمانی نسیم بوشهر.

مهندس حیدری در کنار فعالیت ها و امتیازات فوق، مشارکت های گوناگونی در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، امور خیریه و غیره داشته است، که حایز اهمیت می باشد.

فروشگاه اینترنتی خلیج مارکت در نظر دارد در آینده ای نزدیک ۱۰۰۰ نیرو در زمینه های مختلف جذب نموده و به نوعی باعث تولید شغل و شکوفایی و توسعه در زمینه کارآفرینی و رشد اقتصادی، علی الخصوص در زمینه تولیدات داخلی شود.

در حال حاضر عمده فعالیت این مجموعه در زمینه توزیع کالاهای مختلف اعم از (دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات و…) می باشد. با توجه به اینکه تعهد این فروشگاه را می توان از پیشینه درخشان آن نیز جستجو کرد و از آنجا که سالیان متوالی در حوزه ی کارآفرینی، فعالیت مستمر و مداوم داشته است، بر آن است که تحولی عظیم در زمینه خرده فروشی آنلاین ابتدا در شهرستان کنگان و سپس در استان و کشور ایجاد کند.

همچنین عمده توجه و تمایل این مجموعه به معرفی و عرضه ی کالاها و تولیدات داخلی جهت رونق اقتصادی کشور می باشد.

” مجموعه خلیج مارکت ” چشم انداز روشنی را برای خود و مشتریان گرامی پیش بینی کرده است. این مجموعه با کسب تجارب چندین ساله در زمینه ی تجارت در بخش های مختلف و همچنین توسعه فعالیت های خود، در صدد گسترش فعالیت های بازرگانی و توسعه اقتصادی کشور می باشد.

در این راه نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان استان بوشهر از خلیج مارکت است. شهروندان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی خلیج مارکت، ضمن بازدید و در صورت نیاز با خرید از آن، حمایت خود را از فرزند این دیار ابراز دارند.

امید است رسانه های استان نیز حمایت خود را نسبت به این فرد کار آفرین مبذول دارند.

 

 

——————————-

آدرس سایت:

www.khalijmarket.com

تلفن تماس :

۰۲۱۴۴۴۴۶۳۳۹

دفتر مرکزی خلیج مارکت

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    چه ارتباطی بین خلیج فارس وخلیج مارکت است؟ شاید رابطه ای نباشد . در کجا راه اندازی شده است؟ ممکن است در دبی باشد که نام خلیج مارکت انتخاب کرده است.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن