بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53103
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 10 اسفند 97 3:54 ب.ظ

امام جمعه عسلویه:

دیدار به یاد ماندنی بشار اسد با رهبر انقلاب، جشن پیروزی مقاومت بود

ثلاث- امام جمعه عسلویه: دیدار به یاد ماندنی بشار اسد با رهبرانقلاب جشن پیروزی مقاومت بود

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه به حقوق متقابل مردم نسبت به یکدیگر اشاره کرد و اظهار داشت حقوق خداوند بزرگتر از آن است که بندگان بتوانند به جای آورند و نعمت های خدا بیشتر از آن است که بندگان بتوانند شمارش کنند. نعمت های خدا بی حد وحصراست شکر نعمت نمی‌توانیم به جا بیاوریم باید شب روز توبه و استغفار کنیم.

وی افزود: پیامبر(ص) فرموده که خداوند حقوق مردم را برحقوق خود مقدم شمرده است هرکس حقوق بندگان خدا را رعایت کند به رعایت کردن حقوق خدا می انجامد. امام صادق(ع) نیز فرمودند که هرکس دین خدا را بزرگ شمارد حقوق برادران دینی خود را بزرگ شمرده است. مردم درد و گرفتاری و مشکل دارند باید کنارشان باشیم به آنها اهمیت بدهیم و نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت وتکلیف کنیم.

امام جمعه عسلویه در خطبه دوم به فرازی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: در این مملکت هستند افرادی که قدر این امنیت نمی‌دانند. امنیت به چه قیمتی به دست می آید و چگونه حفظ می شود. امروز امنیت خوبی در کشور حاکم است. رهبر انقلاب فرمودند مراسم بزرگی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام می‌شود هیچ اتفاقی نمی افتد. چه کسانی این امنیت را حفظ می کنند؟ قدرشان را می‌دانیم و آنها را می شناسیم. درود خدا بر سپاه پاسداران و بقیه عناصر امنیت نیروی انتظامی ارتش و نیروهای اطلاعات که جانبازی و فداکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: دراین شهرستان هم حافظان امنیت شبانه‌روز برای امنیت مردم زحمت می‌کشند. امنیت با جانفشانی به .دست آمده است این امنیت به قیمت خون جوانان ما به دست آمده است. باید سپاسگزار این عزیزان باشیم و خدا را به خاطر وجود امنیت در حکومت اسلامی شکرگزار باشیم.

امام جمعه عسلویه به استعفای وزیر امورخارجه اشاره کرد و گفت: در مملکت ما نباید چنین اتفاقاتی بیفتد. حرکت عجولانه و احساسی بود و از شخصیتی مثل آقای ظریف عجیب بود. در چنین شرایط حساسی خوب نبود باید بمانند و مردانه پاسخگو باشند از دیپلماسی واتفاقات پیش آمده جواب بدهند. وزرا باید عاقلانه تصمیم بگیرند و خردمندانه حرکت کنند.

هاشمی‌نژاد به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و افزود: دیدار به یاد ماندنی بشار اسد با رهبر انقلاب و استقبال صمیمانه ایشان از وی نوعی جشن پیروزی مقاومت بود به روان شهدای مقاومت و مدافع حرم درود می‌فرستیم که پیروزی مقاومت مرهون خون این عزیزان بود.

امام جمعه عسلویه درگذشت فقیه انقلابی و عالم بزرگوار آیت الله مومن را تسلیت گفت و افزود: ایشان از اعضای برجسته شورای نگهبان و عضو موثر مجلس خبرگان بودند و سال‌ها در خط انقلاب و نظام ماندند باقی ماندن در خط انقلاب و نظام خیلی مهم است. بر همین مبنا حضرت امام ره فرمودند ملاک حال فعلی افراد است.

امام جمعه عسلویه مردم را به شرکت درجشن احسان و نیکوکاری دعوت کرد و افزود: عزیزانی که در توان دارند به مستمندان و ایتام کمک کنند و برای اهداء کمک های خود با کمیته امداد همکاری و هماهنگی کنند که شهرستان ما هم سهم به سزایی درجشن احسان و نیکوکاری داشته باشد.

وی به موضوع تخریب یادمان فیلم محمد رسول الله (ص) اشاره و بیان کرد: اداره محیط زیست این یادمان را تخریب کرده است. کار خوبی نبوده است باید بررسی شود ببینند استدلالشان از این کار چه بوده است. موضوع منطقی بررسی شود و نباید فضا آشفته شود. فضای آشفته باعث سوء استفاده برخی می شود.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: کشاندن این موضوعات به فضای مجازی و حمله به مسئول اداره صحیح نیست. مردم ما دردهایی دارند و خواسته‌ها و مطالبات به حقی دارند که باید پیگیری شود. حق این مردم است که بیمارستان مجهزی داشته باشند./ منبع: چریف

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن