بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53461
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 اسفند 97 3:34 ب.ظ

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت کنگان

لزوم همکاری همگانی برای توسعه امنیت

ثلاث – شیخ محمد جمالی در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت کنگان بر لزوم اهمیت دادن و تکریم والدین از طرف فرزندان تاکید کرد و هر گونه بی احترامی به آنان را مستلزم عقوبت سخت الهی دانست.

شیخ محمد جمالی در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت کنگان بر لزوم اهمیت دادن و تکریم والدین از طرف فرزندان تاکید کرد و هر گونه بی احترامی به آنان را مستلزم عقوبت سخت الهی دانست.

وی به بحث لزوم رعایت مسائل امنیتی و توجه به هشدارهای ویژه پلیس در مسافرت‌های نوروزی اشاره کرد و گفت: باید به هشدارهای پلیسی توجه کرد، چرا که تأمین و حفظ امنیت برای همگان ضروری است.

امام جمعه اهل سنت کنگان، همکاری با نیروهای امنیتی را بسیار مهم دانست و اعلام کرد: پیشگیری از وقوع جرم ضمن کاهش خطرات به عزیزان نیروی انتظامی و پلیس کمک شایانی می‌کند.
رعایت نکات ایمنی برای مغازه و خانه و سفر و آشنا بودن به قوانین و مقررات، می‌تواند ضریب حوادث احتمالی را کاهش دهد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروی انتظامی و پلیس شهرستان که همیشه در تأمین امنیت تلاش داشته، وجود این نظم و آرامش را مدیون این تلاش‌ها دانست و از مردم فهیم شهرستان خواست به برادران انتظامی خود اعتماد و همکاری و تعامل شایسته با آنان داشته باشند.

جمالی در خطبه دوم نماز به سفر ریاست جمهور به استان بوشهر و دیدار با مردم شهرستان کنگان اشاره کرد و ادامه داد: جناب روحانی در حالی وارد شهرستان می‌شود که مردم ما علیرغم مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی باز هم آماده استقبال از دولت ایشان هستند. مردمی که همیشه نشان داده‌اند که در صحنه‌های مختلف در پیشبرد اهداف انقلاب نقش ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف موجود در شهرستان گفت: اتحاد اقتصادی امروز حول نیازها و کاستی‌های موجود شهرستان، عاملی برای هم افزائی مردم است و اتحاد سیاسی شامل وحدت تمام اقشار مردم بر روی موضوع استقبال از رئیس جمهور و هیئت همراه، قطعاً آرایش ویژه‌ای به شهر خواهد بخشید که حداقل در سال‌های اخیر کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

جمالی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر این سفر می‌تواند مردم و آحاد جامعه را حول یک محور گرد آورد، پس باید از این ظرفیت عظیم به وجود آمده استفاده کرد.

وی گفت: مردم ما دل در گرو نظام اسلامی دارند و همیشه این را به اثبات رسانده‌اند و ایستادن پای ارزش‌ها و آرمان‌ها از ویژگی‌های شهرستان است، پس باید مواظب بود خدای نکرده عده‌ای برای منافع خودشان طبل تفرقه نکوبند.

جمالی ضمن دعوت مردم صبور و هوشمند شهرستان به حضور شکوهمند و یکپارچه در حماسه استقبال و مراسم سخنرانی رئیس جمهور مردمی، از آنان خواست طلایه دار فرهنگ غنی مهمان نواز ی در استان باشند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای ریاست جمهور و دولت تدبیر و امید، گفت: امیدوارم این سفر رئیس جمهور راهگشای افق‌های جدید و روشن توسعه و پیشرفت برای شهرستان باشد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن