بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55942
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 مرداد 98 3:27 ب.ظ

اعطای اعتبارنامه‌های منتخبین اعضا نظام پرستاری جنوب استان بوشهر

ثلاث- اعتبارنامه‌های منتخبین اعضا نظام پرستاری کنگان، دیر، جم و عسلویه در مراسمی به افراد منتخب اعطا شد. 

اعتبارنامه‌های منتخبین اعضا نظام پرستاری کنگان، دیر، جم و عسلویه در مراسمی به افراد منتخب اعطا شد.

رییس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری مهندس خلیل جوکار نیز ضمن تشکر از عوامل اجرایی انتخابات و تبریک به اعضای منتخب گفت: مجموعه شبکه بهداشت و بیمارستان و نظام پرستاری همگی باید در یک راستا که همان نظام سلامت است، گام برداریم.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان دکتر حسن حیدری با اشاره به انتظارات مجموعه بیمارستان از نظام پرستاری اظهار داشت: نظام پرستاری بازوی مشورتی برای بیمارستان خواهد بود و برای آینده کاری هر دو مجموعه ابراز امیدواری کرد.
در این مراسم لیلا محمدی نایب رییس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارائه داد و سپس آقای اندخش معاون هیات مدیره قبلی و رییس هیات مدیره جدید به بیان عملکرد چهار سال گذشته پرداخت.

اندخش عنوان کرد: نظام پرستاری در راستای اهداف نظام سلامت میتواند نقش بسزایی ایفا کند و گفتمان عدالت خواهی، اعتدال و تعامل را سرلوحه ی کار خود قرار داده است اما این گفتمان، همکاری چندجانبه و چندسویه می طلبد.

اندخش در ادامه به بیان چکیده ای از اهم ترین عملکرد نظام پرستاری دوره ی قبل نیز پرداخت. از جمله، ثبت نظام پرستاری در اداره ثبت اسناد به عنوان اولین نظام پرستاری در استان بوشهر و دومین نظام پرستاری در کشور پس از تهران بزرگ . برگزاری آزمون جامع علمی بین چهار شهرستان جنوبی استان برای اولین بار در کشور و تقدیر از نفرات برگزیده با کارت های هدیه و اهدا لوح تقدیر توسط دکتر کشمیری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر. بازدید های دوره ای از چهار بیمارستان حوزه نظام پرستاری و پیگیری مسائل حقوقی وصنفی پرسنل و انتقال مشکلات پرسنل به مجموعه مدیریتی بیمارستان مربوطه.

در پایان به اعضای منتخب نظام پرستاری دوره پنجم، اعتبارنامه و شاخه گل اعطا شد.
این مراسم با حضور مهندس جوکار رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و ریاست هیات اجرایی انتخابات، دکتر حیدری رییس بیمارستان کنگان، مرضیه ابراهیمی رییس هیات نظارت انتخابات، لیلا محمدی مترون بیمارستان و دبیرهیات اجرایی، مدیر داخلی بیمارستان، حراست و سرپرستاران بخش‌ها در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برگزار شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن