بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55955
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 20 مرداد 98 11:13 ب.ظ

نسخه جدید هفته نامه ثلاث جنوب منتشر شد

ثلاث- نسخه جدید هفته نامه ثلاث جنوب منتشر شد و مردم می توانند آن را از عکاسی ساحل و عکاسی اسماعیلی تهیه کنند.

 

به گزارش ثلاث روز گذشته نسخه جدید هفته نامه ثلاث جنوب چاپ و منتشر شد.

مصطفی صفایی مدیر مسئول این هفته نامه اظهار کرد: بنا به دلایلی مانند افزایش قیمت در چاپخانه ها، چاپ جدید ما با تاخیر انجام شد.

وی افزود: در این نسخه بیش از ۳۰ مطلب و خبر تولیدی منتشر شده است.

مدیر مسئول هفته نامه ثلاث جنوب عنوان کرد: با توجه به محدودیتی که در هفته نامه به لحاظ تعداد صفحات وجود دارد نمی شود به همه مسائل و مشکلات پرداخت اما با همین شرایط سعی کردیم مسائل روز را مد نظر قرار دهیم؛ مضاف بر این در هفته نامه ثلاث جنوب، بخش از هدفگذاری ما معرفی افراد فعال و تاثیرگذار در عرصه های مختلف است  و قطعا این موضوع با قدرت ادامه خواهد یافت تا بتوانیم به نوعی از این افراد فعال قدردانی  و حمایت نماییم.

صفایی گفت: هفته نامه استانی ثلاث جنوب نخستین نشریه رسمی شهرستان کنگان است و لذا به همین خاطر مجموعه ما متحمل مشکلات زیادی بوده است که البته با توکل برخدا و برنامه ریزی که انجام شده است، بار این مسئولیت مهم را به دوش خواهیم کشید. در این راه نیازمند همراهی همه علاقه مندان و دلسوزان به این عرصه و آینده منطقه هستیم.

وی اضافه کرد: رسانه، رکن چهارم دموکراسی است و از جایگاه مهم و تاثیرگذاری در جامعه برخوردار است. امیدوارم با درک این مهم، همه دلسوزان واقعی در این راه همراهی کنند.

در پایان از همکاران پرتلاشم در این نشریه قدردانی می نمایم که با وجود آن ها امکان فعالیت میسر بوده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن