بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56820
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 شهریور 98 6:32 ب.ظ

پایه دهم در رشته انسانی ویژه دانش آموزان دختر شیرینو راه اندازی می شود

ثلاث- رییس اموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: باتوجه به درخواست های مکرر مردم روستای شیرینو، تلاش می کنیم پایه دهم در رشته انسانی ویژه دانش آموزان دختر در این روستا‌ راه اندازی کنیم تا از تردد دانش آموزان در مسیرهای پر خطر جلوگیری شود.   دراین نشست که با حضور بخشدارسیراف،مدیر آموزش وپرورش کنگان،معاون […]

ثلاث- رییس اموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: باتوجه به درخواست های مکرر مردم روستای شیرینو، تلاش می کنیم پایه دهم در رشته انسانی ویژه دانش آموزان دختر در این روستا‌ راه اندازی کنیم تا از تردد دانش آموزان در مسیرهای پر خطر جلوگیری شود.

 

دراین نشست که با حضور بخشدارسیراف،مدیر آموزش وپرورش کنگان،معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت،معاون آموزش و نوآوری، کارشناسان حراست و طرح برنامه و همچنین اعضاء شورای اسلامی روستای شیرینو برگزار شد، مدیر آموزش وپرورش ضمن تشکر از همکاری شهرداری ها دربازگشایی مدارس در مورد توجه بیشتر به دانش آموزان تاکید کرد.
محیسن در این نشست گفت: باتوجه به درخواست های مکرر مردم روستای شیرینو، تلاش می کنیم پایه دهم در رشته انسانی ویژه دانش آموزان دختر در این روستا‌ راه اندازی کنیم تا از تردد دانش آموزان در مسیرهای پر خطر جلوگیری شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن