بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56892
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 شهریور 98 4:16 ب.ظ

جذب ۷ پزشک جدید در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از جذب ۷ پزشک جدید در این بیمارستان خبر داد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر حسن حیدری اظهار داشت: یکی از اهداف ما در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، افزایش امکانات و هم‌چنین پزشکان متخصص و عمومی است.
وی افزود: خوشبختانه در یک ماه گذشته، موفق به جذب ۷ پزشک جدید برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شده‌ایم که از این تعداد شش متخصص و یک پزشک عمومی است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: دو متخصص زنان به شکل قراردادی، یک متخصص رادیولوژی، قراردادی، یک متخصص جراح عمومی، یک متخصص اطفال به شکل طرحی، یک متخصص داخلی به شکل طرحی و یک پزشک عمومی به شکل طرحی در یک ماه گذشته برای بیمارستان کنگان جذب کرده‌ایم.
دکتر حیدری اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با جذب حداکثری پزشکان متخصص و عمومی، شرایط خدمات‌دهی را باکیفیت مطلوب‌تر و به شکل شایسته‌تری به مردم ارائه دهیم تا موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر عزیزان را فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: در جریان جذب پزشکان جدید، پیگیری های مجدانه سرکار خانم الماسی، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر، بسیار نقش آفرین بود که به سهم خود از ایشان تشکر می کنم.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    سلام حتما اومدن تا ماها رو مثل موش آزمایشگاهی درمان کنند زحمت نکشین ! الان نماینده یادش اومده پزشک بیاره این ۴ سال کجا بود!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن