بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58078
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 29 آذر 98 0:32 ق.ظ

فرماندارکنگان

شهرک‌های شیلاتی کنگان آماده است/شهرک کشاورزی در کنگان ایجاد شود

ثلاث-فرماندار کنگان گفت: شهرستان کنگان می‌تواند یکشهرک کشاورزی داشته باشد که نیاز است جهاد کشاورزی در این باره برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد


سیدعلی پاکنژاد فرماندار کنگان عصر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان گفت: طرح‌هایی که قابلیت فعالیت اقتصادی دارند برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها در دهه فجر برنامه ریزی شود.

او ادامه داد: شهرک‌های شیلاتی کنگان آماده است و باید آن را پیگیری کرد تا در دهه فجر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

فرماندار کنگان بیان کرد: شهرستان کنگان می‌تواند یکشهرک کشاورزی داشته باشد که نیاز است جهاد کشاورزی در این باره برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

پاکنژاد گفت: جهاد کشاورزی در آموزش کشاورزان ضعیف عمل کرده است و نیاز است که به این امر مهم توجه جدی شود، این آموزش‌ها باعث می‌شود که کشاورزان به سمت کشت گلخانه‌ای بروند و ما هم از این کار حمایت می‌کنیم.

او ادامه داد:بانک‌ها و ادارات به اجرای طرح‌های گردشگری و طرح‌هایی که باعث اشتغالزایی شوند کمک کنند و به جذب سرمایه‌گذار همت کنند.

فرماندار کنگان گفت: صندوق توسعه دریایی اعتبارات خوبی دارد و می‌توان از آن برای راه‌اندازی شناورها، ایجاد گشت‌های دریایی و توسعه بندر کمک گرفت.

پاکنژاد با تاکید بر حمایت از صادرکنندگان، بیان کرد: در همین حال صادرکنندگان باید مسائلی مانند بهداشت و استاندارد را رعایت کنند، زیرا زیبنده نیست کالای صادراتی که به کشور‌های دیگر فرستاده شود، برگشت بخورد./ صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن