بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58454
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 1 بهمن 98 5:53 ب.ظ

سرپرست جدید بیمارستان امام هادی (ع) دیر معرفی شد

ثلاث- در چهارمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع سلامت شهرستان دیر دکتر صادق مختار پور به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام هادی (ع) دیر معرفی شد.

 

در چهارمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع سلامت شهرستان دیر دکتر صادق مختار پور به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امام هادی (ع) دیر معرفی شد.

متن انتصاب سرپرست جدید بیمارستان امام هادی (ع) دیر به شرح زیر است:

«پروردگارا: مرا (در هر کار) صادقانه وارد کن و صادقانه خارج نما و از سوی خود سلطان و یاوری برای من قرار ده»

(آیه شریفه ۸۰- سوره الاسری)


“جناب آقای دکتر صادق مختار پور
متخصص محترم طب اورژانس
سلام علیکم
احتراماً با توجه به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) دیر» منصوب‌ می‌گردید تا با رعایت جهات شرعی و قانونی و سرلوحه قرار دادن راهبرد تدبیر، توکل و تلاش در زمینه ارتقاء کمی و کیفی با به‌کارگیری نیروهای متعهد، مجرب و کارآمد و با سازمان‌دهی هوشمندانه از تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، در رفع مشکلات، ساماندهی و توسعه بیمارستان تلاش نموده و موارد زیر را در اولویت ویژه قرار دهید.

دکتر سعید کشمیری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر “

چهارمین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی و دومین مجمع سلامت شهرستان دیر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار شهرستان دیر، مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری شهرستان دیر برگزار شد.

 

دکتر مختارپور از جوانان شایسته منطقه می باشد که در رزومه کاری خود به عنوان متخصص طب اورؤژانس بیمارستان بزرگ کنگان به عنوان قطب درمان جوب استان بوشهر، خدمت نموده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن