بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58548
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 بهمن 98 0:06 ق.ظ

کارگران فاز ۱۴ پارس جنوبی خواستار پرداخت مطالبات خود شدند

ثلاث-شماری از کارگران شرکت پیمانکاری تناوب زیرمجموعه شرکت آی پی ام آی شاغل در فاز ۱۴ منطقه پارس ۲ شهرستان کنگان با تجمع در مقابل این شرکت خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.


معاون فرماندار و دبیرکمیسیون کارگری شهرستان کنگان گفت: حدود ۳۵۰ تن از کارگران این شرکت به دلیل پرداخت نشدن چهار ماه حقوق از ساعت ۶ تا ۸:۳۰ صبح امروز تجمع و اقدام به بستن گیت نفر رو فاز ۱۴ پارس ۲ کنگان کردند.

غلامحسین زیبا روز شنبه در گفت‌وگو با ثلاث افزود: با تماسی که با مسئولان شرکت نفت و گاز پارس بعنوان کارفرمای فاز ۱۴ برقرار شد قرار است هفته آینده ۲ ماه از حقوق معوق کارگران پرداخت و مابقی نیز تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن به آنان پرداخت شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر هزار و ۲۰۰ نفر در شرکت تناوب مشغول به کار هستند.

منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حاشیه خلیج فارس و  در محدوده ۴۶ هزار هکتاری استان بوشهر قرار گرفته است که مشتمل بر سه منطقه پارس یک (پارس جنوبی) با ۱۴ هزار هکتار که شهرستان عسلویه را در بر می گیرد ، پارس دو ( کنگان) در محدوده ۱۶ هزار هکتاری شهرستان کنگان را در بر گرفته است و پارس سه ( پارس شمالی) شامل ۱۶ هزار هکتار از محدوده ی شهرستانهای دیر، دشتی،تنگستان و بوشهر را در بر می گیرد./  ابوذر حسین‌پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن