بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59289
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 فروردین 99 3:25 ب.ظ

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

چاه های کارخانه آب شیرین کن کنگان بر اثر بارندگی و گل و لای دچار مشکل شده است/ مشکل قطعی آب تا فردا رفع می شود

ثلاث- رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان گفت: متاسفانه بارندگی اخیر چاهای درون کارخانه آب شیرین کن نور ویژه در کنگان را پر از گل و لای کرده بود و به همین علت بخش عمده ای از تولید آب کنگان متوقف شده بود و خیلی از محلات دچار قطعی آب شده بودند.

حسین غلامی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بارندگی اخیر خسارت زیادی به تاسیسات شهرستان وارد کرد. تاسیسات آب نیز مستثنی از این اتفاق نبوده است.

وی افزود: نیروهای اداره آب از همان دقایق اولیه پس از بارندگی در نقاط مختلف مشغول رفع مشکلات و آسیب های به وجود آمده بودند. نقاط زیادی از شهر در دو سه روز گذشته دچار قطعی آب بودند. متاسفانه بارندگی اخیر چاهای درون کارخانه آب شیرین کن نور ویژه در کنگان را پر از گل و لای کرده بود و به همین علت بخش عمده ای از تولید آب کنگان متوقف شده بود و خیلی از محلات دچار قطعی آب شده بودند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان ادامه داد: با رایزنی فرماندار پر تلاش شهرستان،  ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب به شکل روزانه از خط کوثر وارد خط آب کنگان شد و از این طریق بخش هایی از کنگان را آب دار کردیم.

غلامی افزود: ان شاءالله با رفع مشکلی که در چاه های کارخانه آب شیرین کن کنگان پیش آمده، مجددا به شرایط طبیعی برمی گردیم و کل مناطق کنگان را آب دار می کنیم.

وی گفت: ضمن عذرخواهی از شهروندن عزیز کنگانی، از این عزیزان تقاضا داریم تا رفع کامل این مشکل، صبر نمایند. از شهروندان کنگانی تقاضا داریم در صرفه جویی آب دقت نمایند تا همه مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان کنگان اظهار داشت: به احتمال فراوان تا فردا، مشکل تامین آب توسط کارخانه آب شیرین کن کنگان رفع شود.

 

 

نظرات

  1. محمد says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    حد اقل کاری ک میشود در این بحران انجام دهند اطلاع رسانی درست به مردم است
    وقتی بدون اطلاع و حتی یک زمان بندی مشخص آب قطع شود ، باعث خالی ماندن مخازن در این بحران کرونا میگردد
    لطفا حداقل بگویید در چه ساعاتی آب وصل است تا مردم تکلیف خودشان را بدانند

  2. محمدپور says:

    سلام .منظورتون از فردا دقیقا کدام فردا بود؟؟؟همچنان ادامه داره قطعی اب .واقعا تاسف باره این وضعیت اخه مسئولان خواب تشریف دارید اگه مشکل حل شدنی نیست میتونید با تانکرها اب در اختیار خانواده ها قرار بدید بابا ما حتی اب برا شستن دست و صورتمون در دسترس نداریم منی که ۵۰ تا پله خونه ام داره باید با چی اب بیارم مثلا طبقه سوم با پله ؟؟؟یه کم خودتون رو جای مردم بذارین اخه معضل بزرگتر از اینم هست؟؟؟میگین قرنطینه چه قرنطینه ای ک از نبود اب ما مجبور شدیم ب پارک ها بریم برا سرویس بهداشتی…

  3. شهروند says:

    مشکل آب شیرین کن کنگان نداشتن حوضچه آرامش است ناظر پروژه باید پاسخگو باشد چرا حوضچه از طرح حذف شده است.
    متاسفانه مدیریت سهمیه بندی آب برای مناطق سهوا یا عمدا بسیار بد بوده به طوری که توی منطقه منصوراباد از زمان بارندگی تا قبل از ظهر روز چهارشنبه آب نبود درحالی که توی محلات دیگر حداقل ساعاتی از روز آب داده می شد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن