بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59612
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 فروردین 99 8:56 ب.ظ

فرمانده سپاه کنگان

فرمانده سپاه شهرستان کنگان از بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد

ثلاث-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان طی پیامی از آحاد بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مبارزه با ویروس کرونا و ایست و بازرسی مبادی ورودی و خروجی شهرستان کنگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ثلاث-فرمانده سپاه شهرستان کنگان طی پیامی از آحاد بسیجیان شرکت کننده در رزمایش مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

متن پیام سرهنگ تاجیک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای مد ظله العالی:
تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.

سرهنگ تاجیک گفت:خدای عزوجل را شاکریم که شاهد حضور مجاهدانه و پرشور بسیجیان انقلابی و ولایتمدار شهرستان کنگان در رزمایش تامین امنیت شهرستان و کنترل ورودی شهر ها و روستاها در کنار مسئولین محترم و مردم شریف در مقابله با ویروس کرونا بودیم .

فرمانده سپاه شهرستان کنگان افزود:حضورمجاهدانه،ایثارگرانه، داوطلبانه و بی ادعای بسیجیان انقلابی و ولایت مدار شهرستان کنگان برگ زرین دیگری از خدمتگزاری این شجره طیبه به انقلاب و مردم شریف شهرستان کنگان را به نمایش گذاشت.

تاجیک عنوان کرد:اکنون که ماموریت کنترل ورودی شهر ها به پایان رسیده، اینجانب بر خود لازم میدانم به عنوان سربازی کوچک و خادمی خدمتگزار در محضر بسیجیان شهرستان ،مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از حضور مخلصانه و با شور و شعور همه عزیزان پاسدار و بسیجی؛ فرماندهان گردانهای بیت المقدس ، فرماندهان و شورا و اعضای فعال حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج ؛ در رزمایش تامین امنیت و کنترل ورودی شهر ها و روستاهای شهرستان اعلام و توفیق روز افزون همه ی عزیزان در تمام مراحل زندگی به ویژه انجام تکلیف حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی تا تحقق هدف متعالی آن یعنی ایجاد تمدن جهانی اسلام ، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

وی افزود: از مساعدت و همراهی همه مسئولین ؛ ائمه محترم جمعه ، فرماندار محترم و معاون محترم سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ؛دادستان محترم، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی و پرسنل ساعی ،اعضای محترم شورای اداری، شهرداران و دهیاران و شورای محترم اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان که در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن رزمایش همکاری نمودند و از همراهی و صبر مردم شریف شهرستان کمال تقدیر و تشکر را دارم و عاقبت به خیری را از خداوند منان برایشان خواستارم.

تاجیک در پایان عنوان کرد: تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت و در سایر برنامه های مقابله با ویروس کرونا در راستای خدمت به مردم عزیز ایستاده ایم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه شهرستان کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن